Toon posts:

Spam?

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=558351/1]

Ik post wat info over een spel wat nog in ontwikkeling is waar ik met veel interesse naar uitkijk en hij wordt gesloten wegens spam??? :?

Tevens wil ik nog ff reageren op Mijnheer Itsnows:
Mijnheer Boba Fett We zijn een nederlands forum dus als je het zo mooi vind vertaal het dan eerst maar eens even. Onder meer voor de 10 tot 15 jarigen hier die de engelse taal nog niet zo machtig zijn.

Goh heel internet is zowat engels, en dan zou een persoon van 10 tot 15 jaar die op dit forum komt geen engels kunnen?
Lijkt me sterk aangezien dit een forum is waar zowiezo vaak engelse kreten en andere woorden gebruikt worden.
Ik vind het een waardeloos argument om een topic te sluiten.

Zodra de game te downloaden is mag je van mij deze lijnk best posten maar voor de rest kan hier op dit moment niets anders dan een zinloze discussie uit voortkomen aangezien je niet eens een link naar de download heb geven

Ohw dan komen er in de topics over Quake 4 en Doom 3 of andere spellen die nog uit moeten komen dus ook alleen maar zinloze discussies? :?

Oh en strijk nooit een moderator tegen de haren in
Saturn9: you got mail. Boba_Fett: mocht blijken dat je voor die gast werkt krijg jij ook een mail Wij doen niet aan spam

lol :D Ik werk helemaal niet voor die gast, ik ken hem toevallig wel, maar ik kan totaal niet programmeren of iets dergelijks.
Was het maar waar dat ik meewerkte aan dat spel, dan deed ik tenminste nog wat nuttigs. 8-)
Maar je mag me gerust een mail sturen hoor, ik hou je echt niet tegen.
edit: stukje dubbeltekst verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je verteld maar een 1/2 verhaal en wel zodanig dat het in JOUW straatje past. User [url="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/61230"]Saturn9[/url] heeft 2 topics geopend met de titel "Saturn9 zoekt audio composers". Voor diegene die TC in kunnen het zijn deze twee:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558286"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558286[/url]
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558275"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558275[/url]

Hoezo WIST ik nou dat je een LA topic zou gaan openen!?
Je denkt toch niet dat die gast via een omweg wel zijn zin krijgt of wel?

Sluittekst van zijn posts:
Chris van der Linden
Lead Design / Lead Artist
Oftewel: Werving, spam, commerciele aktiviteiten en zo kan ik een eind doorgaan. Dus laat hem een eind opzouten met zijn spel.

Ik had trouwens alleen maar een mail gestuurd naar hem :) Als Daniel of Floris je LA topic zien gaan ze nu misschien wel denken over een perm ban want dit is topic is de 4de keer dat er aandacht getrokken word voor dit niet bestaande spel :D Dat je je daarvoor leent zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 22:35 schreef ItSnows het volgende:
Je verteld maar een 1/2 verhaal en wel zodanig dat het in JOUW straatje past. User [url="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/61230"]http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/61230[/url] heeft 2 topics geopend met de titel "Saturn9 zoekt audio composers". Voor diegene die TC in kunnen het deze twee:

[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558286"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558286[/url]
[url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558275"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/558275[/url]

Hoezo WIST ik nou dat je een LA topic zou gaan openen!?
Je denkt toch niet dat die gast via een omweg wel zijn zin krijgt of wel?

Werving, spam, commerciele aktiviteiten en zo kan ik een eind doorgaan. Dus laat hem een eind opzouten met zijn spel.

Ik had trouwens alleen maar een mail gestuurd naar hem :) Als Daniel of Floris je LA topic zien gaan ze nu misschien wel denken over een perm ban want dit is topic is de 4de kaar dat er aandacht getrokken word voor dit niet bestaande spel :D Dat je je daarvoor leent zeg...
Ik laat me nergens voor lenen, ik heb dat topic op eigen initiatief geopend. :z
Tevens vind ik dat wel degelijk een interesant spel, ook al is het dan nog niet klaar.
Verder heeft Saturn9 dan wel 2x een topic geopend, die door jullie gethrashed zijn, het gaat hier om een niet om een commercieel bedrijf dat loopt te spammen, maar om een groepje amateurs die nog iemand kunnen gebruiken voor hun project.
Ja dan vind ik het flauw dat jullie daar meteen een slotje op gooien.

Maar dat heeft verder niks met mijn topic te maken, omdat daar niet gevraagt wordt naar mensen die mee willen helpen,dus dan mag ik wel eem topic openen over een spel, ookal bestaat die nog niet.
Dan moeten jullie die andere topics over niet bestaande spellen ook maar dumpen.
Oh nee wacht inconsequent modden is een veel voorkomende bug hier...
Maar ja ik zal verder maar niet zeggen wat ik van al die FAQ's en andere regeltjes vind hier op GoT, want dan krijg ik weer een OW waarschijnlijk. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 20:12

Arno

PF5A

Ik denk dat de topicstarter zo niet snel zijn zin gaat krijgen :Y)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Erg vreemd dat bijv. dit topic wel mag. :?

[topic=557395/1/999]

Dat is gewoon precies, maar dan ook precies hetzelfde. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 22:47 schreef Traag het volgende:
Ik denk dat de topicstarter zo niet snel zijn zin gaat krijgen :Y)
Ha LA meubel :)

Boba_Fett: als JIJ diegene was geweest die het topic als eerste had geopend was het topic open gebleven. Saturn9 heeft gewoon zijn eigen ruiten ingegooid :)
Daar zit namelijk het verschil: die andere topics over games werden niet 10 minuten daarvoor door de maker geopend...

Ik kan me trouwens een topic over Morrowind herinneren waar de eigenaar dit ook wilde doen die ging net zo hard dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:51

Rival24

I'll Be Back

Op zaterdag 27 juli 2002 22:50 schreef Boba_Fett het volgende:

[topic=557395/1/999]

Behalve dit:
Ok ik heb hier toestemming van Icestorm dus ga niet lopen zeuren :)
Idd een beetje inconsequent.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 22:52 schreef rival24 het volgende:

[..]

Behalve dit:
[..]

Een beetje??? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 22:52 schreef rival24 het volgende:

[..]

Behalve dit:
[..]

Is van te voren gevraagd en betreft een mod op een spel :)
En Mods zijn daarvoor uitgevonden. Die user is een hobby-ist(klote woord) en wil zijn eigen creatie tonen aan andere users. Daar is niks mis mee :)

Bovenstaande is gewoon SPAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 22:54 schreef ItSnows het volgende:

[..]

En Mods zijn daarvoor uitgevonden. Die user is een hobby-ist(klote woord) en wil zijn eigen creatie tonen aan andere users. Daar is niks mis mee :)

Zelfde geld voor de mensen die aan dat spel werken in mijn topic, dat zijn ook maar amateurs die ook een gratis spel maken. :z

Maar goed als dat spel af is, zal ik de eerste zijn die er een topic over opent, en hou er maar vast rekening mee dat je daarvoor een speciale faq zult moeten gaan maken ivm de vele topics die erover geopend gaan worden. >:) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:32

Jox444

Honestly....

Op zaterdag 27 juli 2002 22:54 schreef ItSnows het volgende:

[..]

als laatste dan natuurlijk een oproep!
ben je getalenteerd in:
- modelen van human-like
- high res(gemm 1024*1024 voor de mod) scalable textures maken
- tekenen
- coden, het liefst ervaring met quake 3
en heb je veel vrije tijd mail me dan
MSN kan ook op L_Ramdjan@hotmail.com
en natuurlijk icq op 42229811
Hij doet toch echt een oproep voor die mod :? Dus het is niet alleen maar zijn creatie tonen :? ofwel :? :+

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:29

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

[topic=557395/1/999]

met een klein verschilletje, de starter daarvan heeft vooraf een Mod om toestemming gevraagd.

verder het punt van engels taalgebruik, dat is meer een zijdelingse opmerking van ItSnows, deze is hoogstwaarschijnlijk ingegeven door de ergernis dat je een beginpost doet door een makkelijke copy-paste; een beginpost zet je op en niet door twee toetsen gelijktijdig in te drukken.
Zijn opmerking dat je dat stukje wel even had kunnen vertalen wijst erop dat als je meer moeite voor een beginpost doet, er eerder de neiging is om hem open te laten, al betwijfel ik of na twee eerdere spam-wervings-post-(buiten de moderator om) dat was gebeurd.

Dat een persoon op een gegeven moment mensen werft via het forum, of dat activiteiten via het forum ontstaan is an sich niet slecht, wat wel slecht is, is als mensen denken zomaar hier 'plat' te werven, danwel buiten moderators om reclame gaan maken voor een spel.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

[topic=557395/1/999]

Kijk hier had ik dus net ook een discussie over met ItSnows. Want ik vind dat je gelijk hebt. Het is lullig dat het Doom 3 topic wel open mag blijven maar het topic van Saturn9 niet terwiijl het eigenlijk om precies hetzelfde gaat. De hoofdlijnen van het gesprek + antwoord:
Apocrypha (11:27 PM) :
maar waarom gaat het topic van Saturn9 wel dicht (die om mensen vraagt) en het topic van Bolleh (die tevens ook om mensen vraagt) niet dicht?

Apocrypha (11:29 PM) :
Ze vragen namelijk allebei om mensen voor een mod/spel. De een mag openblijve nen de ander niet

ItSnows (11:31 PM) :
die doommod had ik dichtgegooid als hij het niet aan ijsje gevraagd had :)

Apocrypha (11:31 PM) :
dus als die Saturn9 het ook had gevraagd mocht dat topic ook openblijven?

ItSnows (11:31 PM) :
ja hoor

ItSnows (11:37 PM) :
trouwens nog een verschil :+
die saturn9 verdient er geld mee en bolluh niet. hij is een hobbyist (wat een klotewoord) :P
Ijsje = IceStorm

Het komt er dus op neer dat het alleen gevraagd hoefde te worden. En dat Saturn9 er geld mee zou verdienen. Zo klaar zaak afgehandeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444

Jox444

Honestly....

Op zaterdag 27 juli 2002 23:33 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Kijk hier had ik dus net ook een discussie over met ItSnows. Want ik vind dat je gelijk hebt. Het is lullig dat het Doom 3 topic wel open mag blijven maar het topic van Saturn9 niet terwiijl het eigenlijk om precies hetzelfde gaat. De hoofdlijnen van het gesprek + antwoord:
[..]

Ijsje = IceStorm

Het komt er dus op neer dat het allen gevraagd hoefde te worden. En dat Saturn9 er geld mee zou verdienen. Zo klaar zaak afgehandeld. :)
Die saturn9 verdient er toch geen geld mee :?
Het is gratiz te downloaden als het af is. 8-)
Gaat over een multiplayer 2D spaceshooter (die nog in ontwikkeling is), en die dan gratis te downloaden wordt.

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zaterdag 27 juli 2002 23:38 schreef Jox444 het volgende:

[..]

Tja ItSnows zei het. Ik weet niet meer wat er in het topic stond. Het 1e topic dat dus in de TC is nu. Je moet ff niet op het topic van Boba_Fett letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444

Jox444

Honestly....

Op zaterdag 27 juli 2002 23:40 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Tja ItSnows zei het. Ik weet niet meer wat er in het topic stond. Het 1e topic dat dus in de TC is nu. Je moet ff niet op het topic van Boba_Fett letten.
Daar stond FREE in ergens (dacht ik, maar het is hier 30+ zou ook kunnen dat ik aan het ijlen ben :P).

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 23:38 schreef Jox444 het volgende:
Dat jij hier gratis op GoT komt wil niet zeggen dat Floris, Femme en Daniel geen geld aan je verdienen :)

Die posts van Saturn9 zijn ordinaire spam en werving van personeel. Is geen discussie over mogelijk.

Voor de volledigheid is hier de post van het eerste topic:
Hi,
Saturn9 is een online multiplayer arcade space shooter voor de pc in de stijl van Xenon Megablast. Saturn9 wordt door een team van ervaren amateurs gemaakt en zal als freeware via internet worden gedistributeerd middels een website omtrent het spel. We zijn op zoek om ons huidige development team uit te breiden met een aantal ervaren techno/trance componisten om de muziek voor het spel te verzorgen. Er zijn geen geldelijke vergoedingen voor het werk dat je in dit project stopt. Het ontwikkelen van het spel wat compleet in eigenbeheer en 'from scratch' gebeurd is nu enkele maanden onderweg. De planning is om de eerste publieke versie over zeven maanden af te hebben.

Voor geinteresseerden is hier een snippet uit het Design Document van Saturn9:

Introduction:

Saturn9 is a richly detailed 2D online multiplayer space shooter set in a futuristic atmosphere that hails the great Amiga classics while using todays high standard visuals and audio.

----------------------

Description

Become a fighter pilot and immerse yourself in huge devastating battles that take place in everchanging outskirts of space. Mettle your skills against an unending array of enemy pilots that roam the online starfields. Upgrade your ship with a large selection of weapons and items to blast your enemies to bits and gather powerups and other mythic items scattered throughout the endless wastes of space.

In between the ever raging battles you can retreat and relax in the online chatboxes where you can talk to other pilots and share experiences while listening to either your own or the games music preparing for the next game.

----------------------

Stuur je gegevens + een muziek sample van je huidige werk naar h.vanderlinden@chello.nl

Uitgebreide info wordt verstrekt op verzoek zoals het complete Design Document en development material.

vriendelijke groet,

Chris van der Linden
Lead Design / Lead Artist
Per definitie niet toegestaan: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam"]http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#spam[/url]

Het topic van Boba_Fett is een poging van Saturn9 om deze regel te omzeilen en die poging is zooooooooooo opzichtig dat deze ook dicht is :)

Wat ik denk?
• Saturn9 zag dat Boba_Fett positief stond tegenover deze spam en heeft hem verzocht alsnog hier een topic over te posten.
• Boba_Fett kent Saturn9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogsterker: Meneer Boba_Fett is een kloon van 2 gebande users.

Dus het zou best wel eens kunnen zijn dat hij hier binnen niet afzienbare tijd niet meer kan reageren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

dus lijkt me dit ook wel afgehandeld zo :Y)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.