[topic=558351/1]
Ik post wat info over een spel wat nog in ontwikkeling is waar ik met veel interesse naar uitkijk en hij wordt gesloten wegens spam???
Tevens wil ik nog ff reageren op Mijnheer Itsnows:
Ik post wat info over een spel wat nog in ontwikkeling is waar ik met veel interesse naar uitkijk en hij wordt gesloten wegens spam???
Tevens wil ik nog ff reageren op Mijnheer Itsnows:
edit: stukje dubbeltekst verwijderdMijnheer Boba Fett We zijn een nederlands forum dus als je het zo mooi vind vertaal het dan eerst maar eens even. Onder meer voor de 10 tot 15 jarigen hier die de engelse taal nog niet zo machtig zijn.
Goh heel internet is zowat engels, en dan zou een persoon van 10 tot 15 jaar die op dit forum komt geen engels kunnen?
Lijkt me sterk aangezien dit een forum is waar zowiezo vaak engelse kreten en andere woorden gebruikt worden.
Ik vind het een waardeloos argument om een topic te sluiten.
Zodra de game te downloaden is mag je van mij deze lijnk best posten maar voor de rest kan hier op dit moment niets anders dan een zinloze discussie uit voortkomen aangezien je niet eens een link naar de download heb geven
Ohw dan komen er in de topics over Quake 4 en Doom 3 of andere spellen die nog uit moeten komen dus ook alleen maar zinloze discussies?
Oh en strijk nooit een moderator tegen de haren in
Saturn9: you got mail. Boba_Fett: mocht blijken dat je voor die gast werkt krijg jij ook een mail Wij doen niet aan spam
lolIk werk helemaal niet voor die gast, ik ken hem toevallig wel, maar ik kan totaal niet programmeren of iets dergelijks.
Was het maar waar dat ik meewerkte aan dat spel, dan deed ik tenminste nog wat nuttigs.
Maar je mag me gerust een mail sturen hoor, ik hou je echt niet tegen.