• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Topicstarter
Ik vroeg me nou af wat het verschil is tussen deeze twee telefoons, behalve dat de een schokbestendiger zou zijn en spatwaterdicht, enz.

Zijn er ook nog andere functies, softwarematige verschillen? De ME 45 is namelijk goedkoper dan de S45? ([url="http://www.belcompany.com"]www.belcompany.com[/url]) Toch wel apart.

En wat zijn de ervaringen met deze 2 GSM's?

Music Addicted

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:24

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb ze beide (dankzij hele rare situatie kreeg ik ik de s45) en ze zijn beide indentiek. In eerste instantie vond ik de me45 een stuk mooier, maar toen ik eenmaal de s45 in handen had heb ik toch maar die genomen en de me45 aan mijn broertje gegeven. Kwa hardware en software zijn ze dus precies hetzelfde.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Ze zijn inderdaad identiek, dus kan ik behalve het uiterlijk niet veel verkeerds zeggen over de ME45...

jaja... /me heeft de S45, prachtig dingetje :Y)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Telefoons zijn geen gadgets.. GT->IT

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Op de Siemens site kun je de 2 telefoons gewoon vergelijken, misschien dat je daar ook nog wat relevant opvalt aan de beide telefoon.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 15:25

Boekster

Naimoholic

Topicstarter
Oops, sorry voor het verkeerd posten.

Maar er zit dus geen verschil in behalve het uiterlijk?
Op zich wel vreemd, want de S45 zou dan E20,- goedkoper zijn, alleen door de behuizing? Op zich wel veel. Maar bedankt voor de reacties! Ik ga morgen maar eens even kijken.

Music Addicted

Pagina: 1