Je kan hier beter niets zetten....
ja dat is best wel interresant om te weten, aangezien ik en een vriend van mij deze kast ook hebben.
Waarom spuit je niet alles in 1 kleur... alles mat zwart kost je intotaal 10euro ofzo....
Dat zou wat zijn! Ik die kast deze week gehaald, ik heb het lef nog niet om 'm te spuiten.... Had ik net zo goed een witte kunnen nemen!Op zaterdag 27 juli 2002 23:04 schreef SilentSniper het volgende:
Waarom spuit je niet alles in 1 kleur... alles mat zwart kost je intotaal 10euro ofzo....
Er moeten toch wel meer mensen hier zijn die de cdrom-speler enzo gespoten hebben?
Verwijderd
Ja ik maar heb zilver gekozen ziet er mooi uit ik ga het grilletje en midden stuk van deur ook zilver spuitenOp zaterdag 27 juli 2002 23:42 schreef FunFactory het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn! Ik die kast deze week gehaald, ik heb het lef nog niet om 'm te spuiten.... Had ik net zo goed een witte kunnen nemen!
Er moeten toch wel meer mensen hier zijn die de cdrom-speler enzo gespoten hebben?
Volge3ns mij heb ik dan ook nog een spuitbus nodig?!?!? Ik zal toch die stealthplaatjes moeten spuiten, lijkt me....Op zondag 28 juli 2002 08:27 schreef T-Mug het volgende:
stealthen
Heb je nu een zwarte cd-rom dan?Op zondag 28 juli 2002 13:04 schreef FunFactory het volgende:
[..]
Volge3ns mij heb ik dan ook nog een spuitbus nodig?!?!? Ik zal toch die stealthplaatjes moeten spuiten, lijkt me....
Neuh, das het probleem nu.. Ik zit met een witte Aopen en een wit floppe-drijfje. Die wil ik in de dezelde kleur hebben als de kast zelf, daarom zoek ik de kleurcode.Op zondag 28 juli 2002 13:12 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Heb je nu een zwarte cd-rom dan?
uh?
"Weet iemand toevallig de kleurcode van de 1030 BEC? Ik wil mijn cdrom spuiten, maar zou het zonde vinden als ik kleurverschil zie..."
dus je wilt je cd wit spuiten omdat ie wit is? of moet ie een andere kleur wit?
"Weet iemand toevallig de kleurcode van de 1030 BEC? Ik wil mijn cdrom spuiten, maar zou het zonde vinden als ik kleurverschil zie..."
Ik kan het fout hebben, hoor... Maar volgens mij is de B in 1030 BEC, de B van BLACK?!?!?!?Op zondag 28 juli 2002 13:16 schreef SilentSniper het volgende:
uh?
OMG wat een niveau 
Hij heeft een zwarte kast en een witte CD-rom en floppy, die wil hij dus zwart spuiten en daarvoor heb je de kleurcode van de zwarte lak nodig
Hij heeft een zwarte kast en een witte CD-rom en floppy, die wil hij dus zwart spuiten en daarvoor heb je de kleurcode van de zwarte lak nodig
Alle proemn in n drek
Weet ik niet... maar ik snap het hele topic niet meer...Op zondag 28 juli 2002 13:21 schreef FunFactory het volgende:
[..]
Ik kan het fout hebben, hoor... M`aar volgens mij is de B in 1030 BEC, de B van BLACK?!?!?!?
-je kast is wit
-je fdd is wit
-je cd-r is niet ZWART dus WIT?
Wat wil je nou spuiten? je cd-rom? en je wil hem passend hebben bij de kleur van je kast dus spuit je hem zwart? lijkt mij zeer onlogisch toch? of begrijp ik je nu volkomen verkeerd?
Is het laat geworden ofzo, gisteravond?Op zondag 28 juli 2002 13:23 schreef SilentSniper het volgende:
[..]
Weet ik niet... maar ik snap het hele topic niet meer...
-je kast is wit
-je fdd is wit
-je cd-r is niet ZWART dus WIT?
Wat wil je nou spuiten? je cd-rom? en je wil hem passend hebben bij de kleur van je kast dus spuit je hem zwart? lijkt mij zeer onlogisch toch? of begrijp ik je nu volkomen verkeerd?
Ik heb een ZWARTE kast, Antec. Mijn cdrom en flop zijn WIT. Ik zoek de kleurcode van de ZWARTE kast, zodat ik mijn WITTE cdrom en WITTE flop, ZWART kan spuiten....
Zeg dan dat je case ZWART is! (idd laat ja...)
Daardoor dacht ik dat je een witte case had
maarja Aopen (cd-r merk tja...) sry
edit:
Neuh, das het probleem nu.. Ik zit met een witte Aopen en een wit floppe-drijfje. Die wil ik in de dezelde kleur hebben als de kast zelf, daarom zoek ik de kleurcode.
Neuh, das het probleem nu.. Ik zit met een witte Aopen en een wit floppe-drijfje. Die wil ik in de dezelde kleur hebben als de kast zelf, daarom zoek ik de kleurcode.
Daardoor dacht ik dat je een witte case had
OMFG, hij moet toch de kleurcode weten van zijn kast.
Anders krijg je als nog onderling verschil(= bv. de cdromspeler is net iets zwarter dan de kast).
Snap?
edit: nofi...
Anders krijg je als nog onderling verschil(= bv. de cdromspeler is net iets zwarter dan de kast).
Snap?
edit: nofi...
Ja ik snap ut al... was net wakkerOp zondag 28 juli 2002 13:33 schreef O.D.Smolik het volgende:
OMFG, hij moet toch de kleurcode weten van zijn kast.
Snap?
[schopje]
Heeft er niemand een idee over de kleurcode? Kan me niet voorstellen dat er niemand hier is die zijn cdrom gespoten heb!!!
Heeft er niemand een idee over de kleurcode? Kan me niet voorstellen dat er niemand hier is die zijn cdrom gespoten heb!!!
Mail Antec gewoon met de vraag welke kleurcode je kast heeft!FunFactory schreef op 02 augustus 2002 @ 17:41:
[schopje]
Dan ga je daarna met die kleurcode naar een of andere doe het zelf zaak en laat je die kleur maken of koop je hem gewoon.
Gedaan, en nu maar hopen dat ik antwoord terug krijg. Is het de moeite waard om het antwoord hier te posten?Sjo schreef op 02 augustus 2002 @ 22:11:
[...]
Mail Antec gewoon met de vraag welke kleurcode je kast heeft!
Dan ga je daarna met die kleurcode naar een of andere doe het zelf zaak en laat je die kleur maken of koop je hem gewoon.
ff een update betreffende de kleurcode van me Anteckast. Een medewerker van Antec-Europe, in Rotterdam wist me het antwoord ook niet te geven, dus die heeft het hoofdkantoor gemailed.
Tot zover de update, terug naar Hilversum
Tot zover de update, terug naar Hilversum
Ga anders eens naar de verfspeciaalzaak, kunnen die daar niet uitzoeken wat voor kleur dat is. Of anders naar een autoschadespuiterij die maken elke kleur verf automatisch in kleine hoeveelheden, moet je normaal ook wel een kleurcode van hebben, maar misschien dat een ervaren medewerker het ook wel kan 'gokken'? Of zoek een auto met dezelfde kleur, zodat je de kleurcode op kan zoeken
Verwijderd
Je kunt dus ook net zoals Emcee zegt naar de verfspeciaalzaak en daar dus de kleur opvragen, ze hebben vast wel zo`n waaier waar alle kleuren in mat, glans en in metallic te krijgen zijn, ook nog zo`n mooi gattie in het midden kun je het gelijk vergelijken met het paneel van de zijkant van je kast(moet je die wel ff meenemen natuurlijk....8-)).
Niet het hele zijpaneel, gewoon zo'n 5 1/4 bay die je eruit heb gehaald voor je CDROM of dat 3 1/2 inch klepje van de flop
ik moet ook die kleurcode hebben
*Hennep kan niet w8en tot de volgende update*
*Hennep kan niet w8en tot de volgende update*
Ik wil ook graag de kleur weten. Heb de Chieftec kast (Bigtower) maar dat is de zelfde als de Antec's. Laat effe iets weten per mail A.U.B. als je de kleur hebt.
Mail eens met Antec (clissenberg@antec-europe.nl) heb ik ook gedaan voor mijn 1080AMG, hier hadden ze nog niks voor (geen kleurnummer of spuitbus) is misschien het proberen waard.
*BUMP*
Ik wil echt graag weten wat de code is
Ik wil echt graag weten wat de code is
Nope, daar gebruik je toch gewoon de 5,25" slotplaatjes voor?FunFactory schreef op 28 juli 2002 @ 13:04:
[...]
Volge3ns mij heb ik dan ook nog een spuitbus nodig?!?!? Ik zal toch die stealthplaatjes moeten spuiten, lijkt me....
446C (Black) Dit kreeg ik door van een medewerker bij Chieftec.
dit is dus de kleurcode van de zwarte antec kast?TimTie schreef op 27 augustus 2002 @ 18:07:
446C (Black) Dit kreeg ik door van een medewerker bij Chieftec.
Ik hoop van wel
Pagina: 1