Leadtek GF4 (A250) hardware monitoring?

Pagina: 1
Acties:

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Topicstarter
Ik heb van de week een Leadtek GF4 Ti4200 128MB gekocht. Nu zit er dat leuke WinFox bij, met allerlei fantastische progjes om van alles over je hardware te weten te komen en in te stellen, waaronder een progje om de temperayuur van je kaart mee uit te lezen (Display Hardware Monitor > DHM), wat erg handig is als k m nog eens tot het uiterste wil pushen.

Ten eerste weet ik niet zeker of deze kaart dit ondersteund (temp uitlezen) en ten tweede weet ik niet of t dan aan WinFox ligt...

Ik heb via de search al heel wat over WinFox gelezen, dat de DHM niet werkt bij sommige versies (driver en prog zelf) en zo, maar ik heb al verschillende Detonators erop gemikt, maar nog geen DHM beschikbaar...
Ik heb ook gekeken naar de laatste versie (2.21?) van WinFox en heb m gedowned, maar nog geen resultaat.. (ik heb zelfs meerdere versies geprobeerd, noppes...)

Ik vraag jullie hierbij, als mede-tweakers, of iemand weet of de Leadtek A250 TD GF4 Ti4200 128MB hardware monitoring ondersteund en zo ja, of iemand hetzelfde probleem heeft (gehad) en als t mogelijk is een oplossing heeft.

Bij voorbaat hartelijk dank, jeroen__online :)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
neej, dat ondersteunt i als het goed is niet, ik heb hier een leadtek gf4 ti 4400 en daar van kan ik ook niet de temp uit lezen :( had wel leuk geweest als wel kon...maarjah, boeie, k had het op mn vorige kaart ook niet, dus mis ik het niet :)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Er zijn 2 versies. 1'tje met een H in de naam (A250H?) en 1'tje zonder. Die met h had wel hardware matige ondersteuning voor een temp sensor. Iets in die richting was het.

Verwijderd

nee helaas. wordt niet ondersteunt.

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Topicstarter
Zou minder fijn zijn, maar geen ramp...
wel vaag dat op de doos en in de boekjes staat dat ie t wel zou moeten kunnen ondersteunen (anders zetten ze geen plaatjes ervan op de doos neem ik dan aan?)...
Zelfs de verkoper, ik had t speciaal gevraagd, zei dat ie t kon.....
dan is mijn vraag: welke Leadtek GF4 ondersteunt t dan wel?? alleen het topmodel, de Ti4600? Ik heb iig niet de minste uitvoering genomen van de Ti4200 (met TVin/Out alias MyVIVO) en deze zou dan toch iets moeten kunnen, of k denk teveel (8>

edit:

Over een A250H is niets te vinden op de Leadtek sites, verscxhil tussen LE en TD (ik heb TD LE, moet t dus niet aan liggen als ie t nioet ondersteund) ook niet.....

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 22:08 schreef jeroen__online het volgende:
Zou minder fijn zijn, maar geen ramp...
wel vaag dat op de doos en in de boekjes staat dat ie t wel zou moeten kunnen ondersteunen (anders zetten ze geen plaatjes ervan op de doos neem ik dan aan?)...
Zelfs de verkoper, ik had t speciaal gevraagd, zei dat ie t kon.....
dan is mijn vraag: welke Leadtek GF4 ondersteunt t dan wel?? alleen het topmodel, de Ti4600? Ik heb iig niet de minste uitvoering genomen van de Ti4200 (met TVin/Out alias MyVIVO) en deze zou dan toch iets moeten kunnen, of k denk teveel (8>

edit:

Over een A250H is niets te vinden op de Leadtek sites, verscxhil tussen LE en TD (ik heb TD LE, moet t dus niet aan liggen als ie t nioet ondersteund) ook niet.....
je zou dan dus de TDH LE moeten hebben en die is niet verkrijgbaar in Nederland
Pagina: 1