wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Ten eerste: ik heb ook een minolta DiMage7 
Ten Tweede: het is Duct en niet Duckt, een Duck is een eend
en ten derde denk ik dat een duct een gunstig effect heeft, maarre ik denk dat dit al een oude discussie is die niet echt interessant is, maja
Maar ff to set the record straight, je bedoelt dus een kap over de radiator, om de lucht er goed door te persen? of een fanduct voor onder in je comp? 
dat eerste is idd heel effectief
Ten Tweede: het is Duct en niet Duckt, een Duck is een eend
en ten derde denk ik dat een duct een gunstig effect heeft, maarre ik denk dat dit al een oude discussie is die niet echt interessant is, maja
dat eerste is idd heel effectief
ALs je een 120mm fan op een wat grotere radiator wil maken is een duct zeker aan te radne. Anders word niet de hele oppervlakte van de radiator gebruikt.
yup dat bedoelt ie denk ik ook.Op zondag 28 juli 2002 00:21 schreef epsilon het volgende:
ALs je een 120mm fan op een wat grotere radiator wil maken is een duct zeker aan te radne. Anders word niet de hele oppervlakte van de radiator gebruikt.
net als dabit zijn dixan pak
ik wil eigenlijk een 120mm fan op een black ice zetten (die is gemaakt voor 120mm fans, maar ik denk over het feit dat de een 120mm fan een effectief oppervlak heeft van maar een paar cm2, lees: de buitenste cmters van de bladen, de plek waar de motor zit en de "buitenkant" van de fan zijn onbenut gelaten.
maar als je een duct (dank u voor de rectificatie) gebruikt wordt de lucht over de hele radiator verdeeld, maar dan gaat de luchtsnelheit ook weer omlaag waardoor je een grotere/zwaardere/lawaaierige fan nodig hebt.
ik ben "slechts op zoek naar de "gulden middenweg"...
ps:
Ten eerste: ik heb ook een minolta DiMage7 (het is Dimage 7(i)
maar als je een duct (dank u voor de rectificatie) gebruikt wordt de lucht over de hele radiator verdeeld, maar dan gaat de luchtsnelheit ook weer omlaag waardoor je een grotere/zwaardere/lawaaierige fan nodig hebt.
ik ben "slechts op zoek naar de "gulden middenweg"...
ps:
Ten eerste: ik heb ook een minolta DiMage7 (het is Dimage 7(i)
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Pagina: 1