Toon posts:

Saturn9 - Multiplayer spaceshooter. :)

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg zojuist onderstaand stukje informatie binnen via email.
Gaat over een multiplayer 2D spaceshooter (die nog in ontwikkeling is), en die dan gratis te downloaden wordt. :)
Aangezien ik op mijn 10e helemaal lijp was van soortgelijke spelletjes, lijkt me dit ook erg vet, vooral ook omdat het multiplayer is. :7

Introduction:

Saturn9 is a richly detailed 2D online multiplayer space shooter set in a futuristic atmosphere that hails the great Amiga classics while using todays high standard visuals and audio.

Description:

Become a fighter pilot and immerse yourself in huge devastating battles that take place in everchanging outskirts of space. Mettle your skills against an unending array of enemy pilots that roam the online starfields. Upgrade your ship with a large selection of weapons and items to blast your enemies to bits and gather powerups and other mythic items scattered throughout the endless wastes of space.

In between the ever raging battles you can retreat and relax in the ingame chatboxes where you can talk to other pilots and share experiences while listening to either your own or the games music preparing for the next game.

Art mockup:

Afbeeldingslocatie: http://www.chello.nl/~h.vanderlinden/artwork/battle_mockup.jpg

Klinkt veelbelovend, en ik ben ook zeer benieuwd naar ingame screenshots. :)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56

Jox444

Honestly....

Klinkt cewl, zijn er al ingame shots :?

Het is FRIET!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

LOL :D. Nee ziet er goed uit :). Hopen dat het wat leuks zal worden.

[edit]

touché Boba_Fett :)

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
space leent zich juist bij uitstek voor een 3d spel. Ik vraag me af hoe ze de beperkingen van 2d gaan combineren met de 3 assen van 3d in de ruimte. Bepaalde lagen(zoals creatief zeeslag met dieptebommen ;)) boven en onder elkaar lijkt me lastig namelijk, dan wordt het een turn based shooter. Ben benieuwd :)

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 21:45 schreef Jox444 het volgende:
Klinkt cewl, zijn er ingame shots :?
nope, het komt er wel uit te zien net zoals in dat plaatje, maar dan iets kleiner geloof ik. :)

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:56

Jox444

Honestly....

Hoeveel mensen kunnen tegelijk online spaceshooteren :? :P

En als het er zo uitziet als op dat plaatje dan zal het wel netjes worden. Het lijkt me een super idee...( krijg er helemaal zo'n Astoroids gevoel bij :P ).

Wanneer komt het beesje uit :?

Het is FRIET!

Verwijderd

Mijnheer Boba Fett :) We zijn een nederlands forum dus als je het zo mooi vind vertaal het dan eerst maar eens even. Onder meer voor de 10 tot 15 jarigen hier die de engelse taal nog niet zo machtig zijn.

Zodra de game te downloaden is mag je van mij deze lijnk best posten maar voor de rest kan hier op dit moment niets anders dan een zinloze discussie uit voortkomen aangezien je niet eens een link naar de download heb geven :)

Oh en strijk nooit een moderator tegen de haren in :)
Saturn9: you got mail. Boba_Fett: mocht blijken dat je voor die gast werkt krijg jij ook een mail :) Wij doen niet aan spam.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.