ARGH! Kom de huiskamer niet meer in!

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:16
Wat is dit nou weer?
Heb ik m'n hd geformat moet ik dus weer alle wachtwoorden opnieuw invullen.. blablabla

Wil ik de huiskamer in werkt mij nick + wachtwoord niet, ik dus m'n wachtwoord aanvragen.

Krijg ik een ontiegelijk lange "sleutel" toegezonden en is ie ook nog eens onder mijn oude nick. Staat er een link in die email waar ik op klik, krijg ik een pagina waar ik UserID en Activatiesleutel moet invoeren.

Log ik dus in volgens de specs in de email (oude username en sleutel, userid weet ik dus niet) werkt ie niet,
gebruik ik m'n nieuwe nick in combinatie met die sleutel, werkt ie ook niet.

Druk ik dus op "log in" krijg ik wel het normale nick + password inlog scherm maar werkt m'n wachtwoord niet :? Ik kan toch zweren dat ik m'n wachtwoord niet veranderd heb.

Wat is dat nou?

Ik zal trouwens wel weer een topic over het hoofd hebben gezien hier in la dus neem mij niet kwalijk als dit al eerder is gemeld.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Deze misschien: [topic=534351/1/100] :P

Je UserID is 40454. Verder begrijp ik dat je passmailer hebt gebruik. Probeer eens met dit UserID te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:16
dank u, dat werkte. kan op slot

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mooi opgelost dus :Y)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.