Toon posts:

dpc op de hcc-dagen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 444 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Hmmz dubbelposts zuigen maar wat wil je met K-$ema het duurde zolang!

BTW: TNX Happy, lezen is niet mijn sterkste kant :)

/me zal ook in zn officiele DPC-shirt komen

Verwijderd

DaMaster<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 oktober 2000 18:44 schreef ecteinascidin het volgende:
HCC dagen zijn toch rond 24-25-26 November?[/quote]beter weet ik het ook niet.

ben bezig DPC shirt te maken zal er waarschijnlijk ook zijn op de hcc dagen

(shirt gaat ook aan naar I love techno in Gent }:O)

Verwijderd

Ik kan de 25e wel helpen.. en ik heb zo'n orgineel DPC T-Shirt.. Dus die zal ik dan ook maar aantrekken..
Dus...
U roept maar.. en ik kom wel :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* DSmarty is van de partij! incl. shirt ofcourse!

Verwijderd

Man.. ik zal wel eens kijken wat dat kost om een dpc vlag te maken...

Verwijderd

lol :)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
aja, ik ben er dus ook zaterdag (en vrijdag als mijn ziekmelding lukt ;)) maaruh .. ik heb wel ff tijd voor 30 minuutjes meeting ja .. maar daarna wil ik natuurlijk wel ff verder kijken :)

enne verder, die client install versie van mij is voor massas pc's dus ... dus voor bedrijven ..
en die van _QW_ wordt voor de gewone gebruikers (kom ff naar /server irc.sorcery.net /join #dpc om hem dingen te vragen, ik zit er ook ...)

maaruh, ik zie julie dan wel allemaal op de HCC, enne ik sleur Thermo ook mee :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
natuurlijk ga ik mee...tss :)

Verwijderd

Oke, ikke kan misschien wel voor de vlag(gen) zorgen. Een paar voorbeeldjes zouden wel handig zijn ivm. eventuele onenigheden enz.

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 12:10
kewl!!!
ik zal morgen wat photoshoppen, kijken of ik er wat van kan maken :)

Verwijderd

Olé olé! Ik heb wat geregeld. Voor fl. 164,- Excl. BTW hebben we 10 vlaggen van 150 bij 225 met 2 :( kleuren (zwart/wit dus eigenlijk). Ik zou dit allemaal wel zelf kunnen betalen, maar misschien kan er wel een heeeeeeeeeele kleine bijdrage af. Of niet.

Het bestand moet als een espai (ofzo) aangeleverd worden. Dit is een Adobe Illustrator bestand geloof ik. Verder duurt het ongeveer 4 a 5 weken, anders komt er een spoedbijdrage bij.

Zo, nu maar hopen dat alles lukt.

Verwijderd

Als een .EPS bestand, dat zijn vector bestandjes. Op www.distributed.net zijn al koeienhoofden als eps' te vinden, als iemand er nou nog wat anders bij zet zijn we al bijna klaar.Alleen 4-5 weken is te lang, maar ik weet niet hoeveel die spoed-bijdrage is?Ik heb trouwens een topic gestart over een DPC meeting tijden de HCC-dagen, hier: <a href=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59923>http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/59923</a>

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 15:14 schreef The Guard het volgende:
Olé olé! Ik heb wat geregeld. Voor fl. 164,- Excl. BTW hebben we 10 vlaggen van 150 bij 225 met 2 :( kleuren (zwart/wit dus eigenlijk). Ik zou dit allemaal wel zelf kunnen betalen, maar misschien kan er wel een heeeeeeeeeele kleine bijdrage af. Of niet.

Het bestand moet als een espai (ofzo) aangeleverd worden. Dit is een Adobe Illustrator bestand geloof ik. Verder duurt het ongeveer 4 a 5 weken, anders komt er een spoedbijdrage bij.

Zo, nu maar hopen dat alles lukt.[/quote]164 ex BTW.. mocht je dat kunnen regelen dan wil ik wel een van die vlaggen lappen [en dan houden]

• Tekla
dat is dus 192,70 inclusief BTW, dat is nog geen 20 piek per vlag, daar wil ik er wel een voor hebben, ik zal ff gaan photoshoppen vandaag en morgen en kijken of het wat word.

Verwijderd

Mooi, dat kunnen we dan regelen. De spoedbijdrage is 75 piek. Ik zou het ontzettend gaaf vinden zo. Enneh, zou 2 kleurtjes genoeg zijn?

• Tekla
ik neem aan dat de vlag zelf al wit is, dus we kunnen hem bedrukken met zwart plus nog een kleur. moet voldoende zijn, het moet allemaal wel leuk blijven.

Verwijderd

Nou, kijk... De vlag zelf is dus wit (denk ik tenminste ;) ) Dan hebben we dus alleen nog maar zwart over volgens mij, als ik alles tenminste goed begrepen heb. Als er dan nog een grijs tintje bij moet, worden dat dus drie kleurtjes en moet er weer een andere manier van drukken aan te pas komen. En natuurlijk wordt dat weer duurder.

Verwijderd

Topicstarter
omdat Tekla de hele avond weg moet post ik ff voor hem.
Hij heeft 2 ontwerpen voor de vlag gemaakt.
Willen jullie even kiezen en eventueel commentaar geven?

Afbeeldingslocatie: http://213.46.57.115/zooi/vlag1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://213.46.57.115/zooi/vlag2.jpg

• B-Force
  • Laatst online: 21:43
Ik wil er na afloop wel eentje kopen :P

voor f25,- ofsow, houd je er ook nog geld aan over...

Verwijderd

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!! Neeeeeeeeeeeeee!!! Loopt zomaar het hele plannetje in de soep door een of andere stomme fout. Het is niet Fl. 164,- Excl. BTW voor alle 10 de vlaggen, maar per stuk dus wordt dat Fl. 1920,-. :( :'( :( :'( ...

Maargoed, er is nog steeds een lichtpuntje, er bestaat gelukkig nog altijd textielverf en dus ga ik maar es een flinke lap stof onder handen nemen om tijdens de HCC dagen toch van een succesvolle 'reclame campagne' te kunnen spreken.

Ennnn, aangezien het feit dat ik toch vakantie heb, kan ik net zo goed gelijk een paar kleinere versies in elkaar verfen. (of is het nou verven?). Anyways, misschien komt het toch allemaal nog wel goed :7

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 18:45 schreef The Guard het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh!!!!!!! Neeeeeeeeeeeeee!!! Loopt zomaar het hele plannetje in de soep door een of andere stomme fout. Het is niet Fl. 164,- Excl. BTW voor alle 10 de vlaggen, maar per stuk dus wordt dat Fl. 1920,-. :( :'( :( :'( ...[/quote]:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Verwijderd

Er is nog hoop...

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Ik dacht al, vlaggen zijn prijzig.

Als je met textielverf in de weer gaat:

Ga naar een stoffenwinkel, en haal daar een flinke lap voering-stof (ook wel tafetta genoemd) of een andere nylon stof. Dit is het spul wat ook voor vlaggen gebruikt wordt.

Probeer wel of de textielverf een beetje hecht.

Laat moeders er een mooi randje aan zomen, en een touwtje eraan zetten, en voila! Een vlag welke niet van echt is te onderscheiden.

Succes!

Herman
www.waterkoeling.nl

• Ropniko
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-03-2021
Vlaggen zijn een goed plan.. kwil er ook wel één als iemand ze gaat maken.. maar ehh met Textiel verf moet dat wel lukken denk.. ik bedoel koop je zwart en wit.. zijn wel de 'kleuren' die je nodig hebt voor het Dnet logo er op te zetten.. voor het DPC logo moet je wat meer kleuren hebben en een betere schilder.. maar goed.. het gaat goed.. :)

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Tekla
hup, ff draadje omhoog
de vlaggen vallen dus af, maar we moeten wel diskettes regelen en reiker zou nog naar pennen kijken. maar wie gaat die diskettes printen? stickers hebben wel al, en de inkt en pennen betalen we gewoon met zijn allen, iedereen kan toch wel een paar gulden missen?
iedereen mee eens?

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 22:48 schreef Tekla het volgende:
maar we moeten wel diskettes regelen[/quote]ik heb hier nog steeds 1000 diskettes liggen
dus als jullie ze willen hebben , mail me maar.

Greetinx

Number8

• Tekla
de diskettes zijn niet het probleem, iemand moet etiketjes printen

Verwijderd

Ik heb nu het materiaal (ahum) voor de vlag... Als ik 'm maak wordt ie 150 bij 250 ofzo... Best wel groot.

Ik maak er gewoon een hoop vlekken op met zo'n koe. Moet ik wel iets van een groot koe-plaatje hebben anders lukt het niet :( .

• Tekla
nog maar eens omhooghalen, want er komt niks meer van terecht. vrijwillgers voor uitdelen disks en om te printen, post hier (plz?)

• G-RaX
  • Laatst online: 05-04 17:44

G-RaX

Unofficial TopCat

Ik vind het wel een onwijs gaaf plan en ik kom zeker bij de DPC-stand kijken (samen met mijn teamgenoten van subteam Team TR)

Maar een t-shirt??? Hoe moet ik aan een t-shirt van DPC komen dan???

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:33

reiker

dan jij!

voor het geval het nog niet compleet duidelijk is, ik STEL ME BESCHIKBAAR zowel voor printen als voor uitdelen, liever uitdelen... als papier voor printen ook geleverd wordt of als we de kosten delen doe ik daar uiteraard graag aan mee ! als iemand mij hierover wil bereiken mail mij op reiker@bitsmart.com

Zo gezegd, zo gedaan.

• reiker

reiker

dan jij!

trouwens, nog een interessant probleem... hoe in vredesnaam ontmoeten wij mega-actieve leden van #dpc elkaar ? ik bedoel, mensen die vaker op de hcc-dagen geweest zijn (zoals ik) weten dat het enorm grote ruimtes zijn met een veelvoud van het aantal mensen dat erin past... de stand van Micro$hit (wurg, hoe kan ik dit uit m'n strot krijgen !?!?!?) is altijd vooraan in hal 1 (de eerste iig), misschien is dat een goede plek ? plannen? mail reiker@bitsmart.com ! - en post hier natuurlijk -

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Hmmz er bestaan mobiele telefoons... :)
Maar de Micro$hit stand is ook wel leuk... beginnen we daar met te MOOOOOOH}:O ;)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Ik wil wel uitdelen:)

Ennuh hoezo de M$ stand? Omdat daar toch geen hond wil komen en dus lekker rustig is? :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• B-Force
  • Laatst online: 21:43
Ermmm, mobiele nummers is misschien niet zo'n goed idee:

"Waar sta jij?"
"Ik sta bij ...."
"K kom ik daarheen!"

En dat keer 3500 voor elk DPC-lid? Beetje veel werk ;) Ik denk dat het beter is om een plek af te spreken en de hoofdmensen die het regelen te laten bellen. Ik open zometeen ff een nieuw topic zodat mensen die mee willen regelen te laten reageren.

Hier

• reiker

reiker

dan jij!

daarom vond ik de M$ stand nog geen slecht plan... alleen, hoe herken je elkaar ? het is daar zo ontzettend tering druk....

Zo gezegd, zo gedaan.

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Ik denk dat als je bij die stand ff keihard "KOEIEN!!* roept, je heel veel reakties gaat krijgen :D

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-05 13:54

IWriteCode

Less = more

Less = more

Verwijderd

First Post !

Afbeeldingslocatie: http://cgi.tripod.com/smilecwm/cgi-bin/s/net5/greenchainsaw.gif

• Tekla
ik neem aan dat er mensen zullen zijn met een dpc shirt, just follow the cows ;)

• reiker

reiker

dan jij!

owkee, dan vertrouwen we daar dus op...

IEDEREEN DIE BEHOEFTE HEEFT MEDE-DPC'ERS TE ONTMOETEN:

HCC-dagen, zaterdag, bij de stand van Microsoft. de hele dag, tenzij iemand een idee heeft om vaste tijd af te spreken maar dat lijkt mij geen strak plan.

Zo gezegd, zo gedaan.

Pagina: 1 2 Laatste