Signature Mod HLPDSK

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiDo78
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
De signature van HLPDSK vind ik erg twijfelachtig. Naar mijn mening dient een moderator het juiste voorbeeld te geven. In deze signature:
IBM kan geen fatsoenlijke harddisks maken. De ontwerper van de 75GXP moet anaal genomen worden met een heipaal.
wordt welliswaar de mening van HLPDSK mbt. IBM harddisks geuit, de laatste zin is overbodig en naar mijn mening geen goed voorbeeld.

Ik verzoek deze moderator dan ook om zijn signature even opnieuw te bekijken en zich bewust te zijn van zijn voorbeeldfunctie als moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat hem toch.......
Ik word niet goed van al die @#$#@!!@ aannaaiers hier.
Het is gewoon te triest voor worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

oh god...

het moest er ooit weer van komen.

* LuNaTiC krijg flahbacks...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sinds wanneer zijn moderators != mensen met een eigen mening :? :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 20:35 schreef LuNaTiC het volgende:
oh god...

het moest er ooit weer van komen.

* LuNaTiC krijg flahbacks...
m2... altijd het zelfde.

Kan ik me echt niet aan storen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil 'm best aanpassen hoor. :)

Maar ga je dan ook wel achter alle ander mensen aan rennen die een soortgelijke sig er op na houden. Vaak over personen direct zelfs.

Feit blijft dat de 75GXP een bizar hoog uitvalspercentage heeft en dat mijn data ook is opgevreten door zo'n onding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

lees voor de gein deze eens door: [topic=209976/1/25]

en trek je conclusies...

* LuNaTiC vindt dit een beetje jammer eigenlijk.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 20:39 schreef HlpDsK het volgende:
Ik wil 'm best aanpassen hoor. :)

Maar ga je dan ook wel achter alle ander mensen aan rennen die een soortgelijke sig er op na houden. Vaak over personen direct zelfs.

Feit blijft dat de 75GXP een bizar hoog uitvalspercentage heeft en dat mijn dat ook is opgevreten door zo'n onding.
Zoals ik al zei, aat mensen toch lekker hun eigen sig hebben!!
(was er geen optie om dat uit te zetten?:?)

[Edit]
Als je je aan mensen hun sig stoort, kijk dan niet, klik op Prefs, dan Signatures in topics laten zien.
Vink die uit, klaar is kees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 20:12

Arno

PF5A

Laat HlpDsK lekker :{

Hij is naast modje ook lekker user op GoT, een user met een (al dan niet uitgesproken) mening over IBM medewerkers :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

er zijn signatures die te ver gaan, maar daar is dit absoluut geen voorbeeld van. Als we deze moeten verwijderen, dan is het einde echt zoek...

Dan mag je ook niks kwaads over de Postbank in je sig zetten omdat je boos bent dat je geld te laat is gestort, de IB-groep omdat je stufi te laat is, de buurman omdat zn kat in je tuin loopt te schijten, je kapper omdat ze je haar heeft verprutst, etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Op zaterdag 27 juli 2002 20:34 schreef RiDo78 het volgende:
De signature van HLPDSK vind ik erg twijfelachtig. Naar mijn mening dient een moderator het juiste voorbeeld te geven. In deze signature:
[..]

wordt welliswaar de mening van HLPDSK mbt. IBM harddisks geuit, de laatste zin is overbodig en naar mijn mening geen goed voorbeeld.

Ik verzoek deze moderator dan ook om zijn signature even opnieuw te bekijken en zich bewust te zijn van zijn voorbeeldfunctie als moderator.
Ik krijg het idee dat je werknemer bij IBM bent :+
Kvind het nog net kunnen iig, maar verder moet ie niet gaan :o

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 20:46 schreef Traag het volgende:
Laat HlpDsK lekker :{

Hij is naast modje ook lekker user op GoT, een user met een (al dan niet uitgesproken) mening over IBM medewerkers :+
Over IBM schijven hoop ik dan en niet over de medewerkers zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 20:12

Arno

PF5A

Op zaterdag 27 juli 2002 20:49 schreef mgfun het volgende:
Over IBM schijven hoop ik dan en niet over de medewerkers zelf...
Lees die sig maar eens... gaat om de ontwerper van die disk en een betonnen paal :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:24

SambalBij

We're all MAD here

Sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor...
Vind die sig wel grappig eigenlijk :)
(niet het feit dat die schijven zo veel stuk gaan, maar meer het mentale beeld van die IBM-er met een heipa... nou ja je snapt het wel ;))

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Op zaterdag 27 juli 2002 20:51 schreef Operations het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon geen gevoel voor humor...
Vind die sig wel grappig eigenlijk :)
(niet het feit dat die schijven zo veel stuk gaan, maar meer het mentale beeld van die IBM-er met een heipa... nou ja je snapt het wel ;))
Jah, precies... en alleen al het feit dat je op zo'n zin kunt komen :D

Alleen zal die ontwerper het wellicht kwetsend kunnen vinden, maar kheb zo'n idee dat ie hier niet rondhangt :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ik vindt dat degene die hlpdsk heeft uitgevonden ********* moet worden genomen met een ******* :o

zal ik dat in mn sig doen?

OT: boeie laat iedereen lekker hun eigen sig hebben Merely maakt zich toch ook niet druk om het feit dat ie in mn sig staat, tis net hoe je het opvat.
geef elkaar de ruimte :)

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:32

Jox444

Honestly....

Haha, ik reageer normaal bijna nooit in de lieve adjes, maar mag ik HlpDsK even complimenteren over z'n geweldige sig. :P :+

Maarre als HlpDsK z'n sig moet verandere kunnen veeeeel meer mensen dat doen , heb wel ergere signatures voorbij zien komen.

En zeg nou eerlijk, je doet dit alleen maar omdat het een Modje is, anders was je er niet eens over begonnen.

Het is FRIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 20:50 schreef Traag het volgende:

[..]

Lees die sig maar eens... gaat om de ontwerper van die disk en een betonnen paal :+
'k de warmte heeft bij mij toegeslagen :z :Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 27 juli 2002 20:58 schreef Jox444 het volgende:

En zeg nou eerlijk, je doet dit alleen maar omdat het een Modje is, anders was je er niet eens over begonnen.
Precies...

aangezien deze discussie al eerder ie gevoerd, heeft het geen zin om dat hier te herhalen. Bovendien zeggen de bovenstaande reacties wel genoeg ;)

Geef elkaar de ruimte. Natuurlijk staan we geen flames op mekaar onderling toe. Maar relativeer ook een beetje.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.