Op zaterdag 27 juli 2002 20:06 schreef deef het volgende:
Ik snap dus niet waar ik precies die code moet intikken in de ASP-pagina en welke code. Ik heb hier naast me een ASP boek liggen maar ik weet niet welke variabele ik moet combineren en welke ik moet gebruiken om dit te laten werken wat ik wil.
Dit is het probleem wat ik in mijn vorige post aangaf: Je weet niet waar de code in een pagina voor staat en wat deze betekent.
Daarom: Leer eerst de basis voor je zelf ingewikkelde zaken gaat maken. Op [url="http://www.asp101.com"]www.asp101.com[/url], onder samples, staan een aantal interessante artikelen over de database en koppelingen met ASP.
In DW kan je een hoop doen, maar niet alles (volgens mij vind DW een Access DB inrichten niet zo heel leuk..

), dit zul je handmatig moeten doen.
Kijk verder eens op Internet voor een paar goede tutorials. En anders is op google ook het een en ander te vinden.
Daarnaast: lees de FAQ ook eens. Je beginpost mist een hoop informatie (onder andere de taal (later komen we er achter dat je ASP gebruikt, maar dit is geen taal, enkel een paar extra 'objecten' (ik druk het fout uit, dus niet op aanvallen), die gebruikt kunnen worden in JScript of VBScript. (En welke van de 2 gebruik je?)
Ook de titel hoort anders te zijn, zo hoor je aan te geven waarmee je werkt (het zou dus iets worden als: [ASP/SQL]Invoeren gegevens db.