Toon posts:

Probs met gf3 TI 200

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Eyz, ik heb sinds een dag een nieuwe comp, en nu al een probleem :S In deze comp zit een gf3 ti 200 maar ik kan nergens vinden waar ik Verticale Synchronisatie uit/aan kan zetten. Normaal zit er een optie bij je videokaart tabje met aanvullende eigenschappen. Die zit er nu ook maar ik krijg maar 2 tabs te zien. Nergens open GL instellingen enzo. Ligt het aan mn detonators? Ik heb al heeeel veel detonators geprobeerd maar er verandert niets! Iemand een tip/oplossing?

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

v-sync zit volgens mij in je AGP drivers? (bij de via 4 in 1 voor mobo`s met via chip).
Staat vast wel ergens in de search: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find"]http://gathering.tweakers.net/forum/find[/url]

Edit
edit check dit eens: (gevonden dmv search, nog veel meer valtr te vinden))

[topic=393263/1/50]
NVmax schijnt het ook te kunnen.
Drivers voor je mobo zijn afhankelijk van de chipset die geburikt wordt. vaak staan ze op de site van de fabrikant daarvan. Via en intel en sis zijn de grote jongens.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:22
Ik denk dat je de Coolbits patch even moet proberen. Maak een blabla.reg bestand aan met notepad en pleur dit erin:
code:
1
2
3
4
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak]
"CoolBits"=dword:00000003

Dubbelklik er daarna op en dan kun je hem hopelijk wel vinden in de tabs.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Me = een echte n00b, dus wat zijn agp drivers of waar dl ik ze? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit gedaan, ik krijg idd wel een nieuwe tab erbij: Klokfrequentie ofzo... Maar nergens open GL instellingen :S
Op zaterdag 27 juli 2002 19:14 schreef budi het volgende:
Ik denk dat je de Coolbits patch even moet proberen. Maak een blabla.reg bestand aan met notepad en pleur dit erin:
code:
1
2
3
4
REGEDIT4

"CoolBits"=dword:00000003

Dubbelklik er daarna op en dan kun je hem hopelijk wel vinden in de tabs.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:05

Ankh

.Howdy

welke GFX kaart heb je?

en je moet anders naar Gforce proggie's zoeken, kan je het ook instellen :)

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 18:22
Op zaterdag 27 juli 2002 19:23 schreef MasF het volgende:
Ik heb dit gedaan, ik krijg idd wel een nieuwe tab erbij: Klokfrequentie ofzo... Maar nergens open GL instellingen :S
[..]
Okey, dat is al iets :)

Probeer nu eens hetzelfde met deze?
code:
1
2
3
4
REGEDIT4

"PowerUser"=dword:00000001

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

[topic=305287/1/50]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.