Toon posts:

Probleempje...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo..

Tis een lang verhaal maar ik hou het kort. Op het emailadres ezomer@home.nl staat een GoT account die niet meer gebruikt wordt door mij... op een reden die ik niet meer weet weet ik daar het password en username niet van.

Toen heb ik deze account vastgelegd onder het mailadres rzomer@home.nl (die van m`n pa is dat)
Nu wil ik een nickchange doen, Predemius. En deze wil ik op ezomer@home.nl hebben. dan is alles goed...

Mijn vraag : kunnen de accounts op rzomer@home.nl en rzomer@home.nl verwijderd worden zodat ik predemius op ezomer@home.nl kan registeren ??

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:55

Arno

PF5A

Ik zou in [forum=26] een nickchange aanvragen, is makkelijker ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah, maja, dan heb ik alsnog em staan op rzomer@home.nl... en dat moet ik niet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En je hebt met die andere account onder ezomer@home.nl al een nickchange gehad. Er wordt duidelijk vermeld dat een nickchange éénmalig is, en meerdere accounts zijn ook niet toegestaan.

Ik denk dat de beste oplossing is om je oude accont weer te activeren en deze te blokkeren. [url="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/34357"]Dit[/url] is je oude account.

Als je het wachtwoord niet meer weet kun je dat laten mailen als je probeert in te loggen, en mocht je dat adres inmiddels niet meer gebruiken kan dat eventueel worden teruggezet naar ezomer@home.nl.

Dus probeer even in te loggen, en als dat niet lukt kun je even een mailtje sturen naar iemand van het [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/221082/1?limit=100"]LA-Doktersteam[/url].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik laat hem hier nog ff staan, das wat makkelijker ivm reageren.

Als ik op jouw emailadres (ezomer@home.nl) zoek, dan vind ik [url="http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/34357"]http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/34357[/url]

Als ik het goed begrijp wil je dat account weer gebruiken, met een nickchange :?

Dat zal een beetje moeilijk gaan, aangezien je al een nickchange ondergaan hebt daar.

je zult dus iig geen nickchange meer krijgen, en je zult moeten kiezen met welk account je doorgaat, dan kan ik de ander op slot zetten (je mag nl maar een account hebben (en je hebt er ook maar eentje nodig ;))

edit: tsssk cheatah doe nou niet zo vervelend :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK... dat mailadres ThaQuicksilver@home.nl ofzo is allang verwijder 1,5 jaar geleden ofzo... dus daar kan ik nix meer op ontvangen vrees ik...

Mijn bedoeling is dat ik ten aller tijden mail kan ontvangen, wat niet altijd zo is bij m`n vaders mail... en ik wil graag die naam Predemius hebben...

Beetje moeilijke zaak dus... Ik ga nu eerst proberen weer thaquicksilver@home.nl mijn eigene te maken, misschien lukt het me om daar het password te krijgen...

edit:

===========================================================
Tools voor meerdere gebruikers

Fout

Kan geen verbinding maken met socket.
===========================================================

ARGHH !!! KUT @home ook altijd... verdomme...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik wil je emailadres op dat account ook best op ezomer@home.nl zetten, dat is geen probleem. Dan gebruik je de passmailer ([url="http://gathering.tweakers.net/passmailer"]http://gathering.tweakers.net/passmailer[/url]), en dan kun je dat account weer gebruiken.

Wat je nickname betreft; sorry, maar je hebt gewoon pech. Er staat duidelijk dat je maar één nickchange mag hebben en dat je er dus goed over moet nadenken.

Die kans heb je jammer genoeg verspeeld...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

btw, je kunt als het goed is de passmailer al gebruiken, aangezien je ook onder ezomer@home.nl dat account hebt geregistreerd.

Dat mailtje hoort als het goed is naar beide adressen te gaan (registratiemail én huidige mail).

edit:

check even je mail op ezomer@home.nl, als het goed is komt er een mailtje naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope, ik heb nix ontvangen op ezomer@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Probeer het zo nog eens...

en als je een iets draait wat spam tegenhoudt, moet je dat even disablen. Mail van t.net wordt nl als spam ontvangen... (ja helaas, het is niet anders).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jah ! ontvangen ! ik had nix tegen spam... ok, ff verder klooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah.. nou, daar ben ik dan op dit account...
ThaQuicksilver op ezomer@home.nl, namechange gedaan
ThaQuick op rzomer@home.nl, namechange niet gedaan
Nick is Predemius
Hoofdmailadres is ezomer@home.nl

Ofterwijl : I`m f*cked... are there any more options ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:07
Op zaterdag 27 juli 2002 19:39 schreef ThaQuicksilver het volgende:
Jah.. nou, daar ben ik dan op dit account...
ThaQuicksilver op ezomer@home.nl, namechange gedaan
ThaQuick op rzomer@home.nl, namechange niet gedaan
Nick is Predemius
Hoofdmailadres is ezomer@home.nl

Ofterwijl : I`m f*cked... are there any more options ?
Account 'ThaQuickSilver' laten bannen, op account 'TheQuick' een nickchange aanvragen en daarvan je e-mailadres veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de eerste 2 stappen kan.. maar de 3de, mailadres veranderen kan volgens mij niet, of wel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

eeehm het ligt nu heel simpel eigenlijk ;)

je moet gewoon een account uitkiezen waarmee je verder wil, en met wel emailadres je daar bij wilt hebben.

De rest zet ik dan op slot, een nickchange gaat helaas niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK... kan je deze account op slot doen en een nickchange doen op ThaQuick (rzomer@home.nl) naar Predemius ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

De rest zet ik dan op slot, een nickchange gaat helaas niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
snik snik... ook niet op deze account ? ThaQuick want daar heb ik niet ge-namechanged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Tsjah, alle mensen mogen maar één nickchange, en jij hebt er inmiddels al 2 gehad op 3 verschillende accounts (dat maakt dus dat je inmiddels al 5 nicknames hebt gehad ofzo :+)

Dat is wel een klein beetje oneerlijk tegenover de rest he ;)

Wel leuk dat gegoochel, maar schiet niet echt op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 20:52 schreef LuNaTiC het volgende:
Tsjah, alle mensen mogen maar één nickchange, en jij hebt er inmiddels al 2 gehad op 3 verschillende accounts (dat maakt dus dat je inmiddels al 5 nicknames hebt gehad ofzo :+)

Dat is wel een klein beetje oneerlijk tegenover de rest he ;)

Wel leuk dat gegoochel, maar schiet niet echt op :P
HUH ? ik heb maar eentje gehad hoor... die op ezomer@home.nl... naja, laat maar...

Bedankt voor jullie moeite. deze kan op slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

neej, maar ff serieus :)

ik wil niet lullig doen, maar nóg een nickchange gaat gewoon niet :) (sorry)

Met welk account wil je nou door (ff voor de zekerheid), en met welk emailadres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThaQuick, die staat geregistreerd op rzomer@home.nl en ben ik nu ingelogt ;)

Geeft niet joh ;) R E S P E C T aight
Pagina: 1