Wordt die dll niet speciaal voor een versie gemaakt? En ik denk weet niet zeker dat php een conflict had met de eigenaren van het gif formaat en dat dit niet meer gebruikt mag worden.
Verwijderd
Voor software dat afbeeldingen in het GIF formaat kan opslaan moeten kosten gemaakt worden, omdat er een licensie voor nodig is. Je kunt dus niet verwachten dat je nog een gratis pakket met GIF mogelijkheden kunt krijgen.
Verwijderd
Er moet nog wel ergens zo'n pakket te downloaden zijn.
Laatst heb ik het eens gezien.
Dat pakket is gewoon een aangepaste versie van de huidige GD-lib...
Ik kan je alleen een tip geven [url="http://www.google.com"]www.google.com[/url]
of ik moet die collega van me ff vragen.
Laatst heb ik het eens gezien.
Dat pakket is gewoon een aangepaste versie van de huidige GD-lib...
Ik kan je alleen een tip geven [url="http://www.google.com"]www.google.com[/url]
het rare is ook dat de webserver van mijn hostingsbedrijf wel jpeg EN gif ondersteunt onder PHP 4.1.2.
onderstaande is gecopy/pasted van phpinfo:
als je die collega kunt vragen, graag!
...of als iemand dit wel voor elkaar heeft gekregen/zo'n dll voor me heeft, heel graag!
onderstaande is gecopy/pasted van phpinfo:
google mocht ook niet baten... krijg wel links naar gd lib dll's, maar niet speciaal voor 4.2.1 of 4.1.2 of iets daar in de buurt. 4.0.nogwat had ik wel gevonden, maar die werkt dus niet.gd
GD Support enabled
GD Version 1.6.2 or higher
FreeType Support enabled
FreeType Linkage with TTF library
GIF Read Support enabled
GIF Create Support enabled
JPG Support enabled
PNG Support enabled
WBMP Support enabled
als je die collega kunt vragen, graag!
...of als iemand dit wel voor elkaar heeft gekregen/zo'n dll voor me heeft, heel graag!
al gevraagd?Verwijderd schreef op 27 juli 2002 @ 22:50:
Aan de c code van php zelf ligt het niet, want daar zit nogsteeds code in om met gifjes te werken. Het ligt dus alleen maar een de gd library die gebruikt wordt bij het compileren.
Je kan (onder linux) GD2 compilen met de GIF source erin, heb ik ook gedaan, werkt verder prima. Krijg je net zo'n phpinfo als hierboven.
Ik heb de procedure ooit eens gepost, maar de search werkt nog niet
edit: ph34r my 733t s34rch skilz, zelfs zonder de search
[rml]GraasGast in "[ PHP] JPG omzetten naar GIF"[/rml]
Ik heb de procedure ooit eens gepost, maar de search werkt nog niet
edit: ph34r my 733t s34rch skilz, zelfs zonder de search
[rml]GraasGast in "[ PHP] JPG omzetten naar GIF"[/rml]
Verwijderd
k ik heb het nu ook geprobeerd, maar kan niets vinden voor GD onder windowz
... hoe fix ik dat?
Pagina: 1