Nieuwe demo Battlefield 1942

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 388 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Nieuwe demo beschikbaar!

Een paar lui hebben de demo zo veranderd dat je op Wake Island alles kunt doen.. vliegen, varen, scheuren.. alles.

ik ben onder de indruk, het vliegen gaat echt heel eenvoudig, en de models zien er super uit !

je kunt de demo [url="http://dynamic4.gamespy.com/~tmt/pafiledb.php?action=file&id=79"]Hier[/url] downen

Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jorisbos.nl/images/4.jpg

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

MP?

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
nee, een uitbreiding van de SP demo, stand alone hoor, dat wel, maar geen MP.

Verwijderd

Is dit een upgrade of kun je deze gewoon downen en direct spelen :?

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 18:16 schreef Lighteye het volgende:
Is dit een upgrade of kun je deze gewoon downen en direct spelen :?
Ehm, lees de post boven je.

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:30
Dus je moet de andere demo wel hebben of is dit gewoon een standalone

Ik bedoel hier mee moet je hem over de demo heen gooien of niet ?

En zijn er al mensen die hem hebben gespeeld ?

hoe is het ?

En welke voertuigen kan je nu weer rijden en gebuiken?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Op zaterdag 27 juli 2002 18:25 schreef Blackhole het volgende:
Dus je moet de andere demo wel hebben of is dit gewoon een standalone

Ik bedoel hier mee moet je hem over de demo heen gooien of niet ?
:z
stand alone hoor
p.s. hier een linkje die Terr ook al in het normale BF1942 topic heeft gedropped :[url="http://www.filefront.com/?filepath=/tmt_files/mods/Wake_Island_BF1942.zip"]filefront[/url]

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• ravw
Op zaterdag 27 juli 2002 18:36 schreef knightofn1 het volgende:

[..]

:z
[..]
OKe nee want ik had gisteren ff die andere demo er af gegooid :)

en HAD geen zin om hem nog een keer te dll :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
je kan nu ALLE voertuigen besturen
hij is STAND ALONE

:)

• ravw
Ik heb nog een vraagje hoe kom je op die boten ?

zie onderste foto (topicstarter)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

In springen en dan "E" (Use Key) doen en varen maar :P.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:11
lijkt me wel kewl :)
ff downloaden

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
je kan zwemmen :)

als je naar de boten zwemt zitten er netten langs de zijkanten. klim naarboven en whalla ! joehoe !

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
SWEET DUDE!!!

Shibby :9

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ravw
Op zondag 28 juli 2002 00:52 schreef FoggyFreek het volgende:
je kan zwemmen :)

als je naar de boten zwemt zitten er netten langs de zijkanten. klim naarboven en whalla ! joehoe !
OKe ik ga ff Jappen pesten :)

Kan je die boten ook opblazen of zijn die niet teslopen ?

Verwijderd

Nu der toch een topic is stel ik hier maar m`n vraag :)

Als ik als Axis speel en ik begin op die boot gaat alles vet traag , schokkent enzo ... ik snap het niet want ik heb een AMD Athlon 2000 , 512 RAM , nvidia GF4 4400 en draai Windows XP :? maar als ik als allie zijnde met een plane naar dat vliegdek schip toe vlieg dan gaat het gewoon vloeient :r

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 28 juli 2002 01:16 schreef Blackhole het volgende:

[..]

OKe ik ga ff Jappen pesten :)

Kan je die boten ook opblazen of zijn die niet teslopen ?
MEestal ben je al dood voordat je bij de boot bent :P. Ik heb het 1 keer geprobeert want mijn vliegtuig werd boven een schip neergehaald dus i ksprong er uit vanaf een grote hoogte en kwam in zee. Er werd meteen op me geschoten en in no time was ik dood dus ik zou zeggen: ga je gang >:)

Ik denk dat die booten onverwoestbaar zijn trouwens.

Verwijderd

Lekkere reclame om zo'n brakke demo te releasen met elk nieuw spel/demo nog nooit troubles gehad.

Die gewone offciële doet het niet bij mij althans niet hoger dan 800x600 :( en deze bovenstaande download klapt gewoon teug naar mijn desktop en dan blijft alles ook nog es staan op 800 :(

En ja natuurlijk heb ik een up to date systeem :z maar ik ga verders geen moeite doen om hem aan de praat te krijgen tenzij het iets heel simpels is :*

Verwijderd

Die boten kunnen kapot

• Captain Pervert
Op zondag 28 juli 2002 02:08 schreef Joenerino het volgende:
Die boten kunnen kapot
Die landingsvaartuigen wel ja. Maar dat vliegdekschip ook :?

Trouwens, is bij jullie de zee ook zo lelijk en buggy (hij flipt bij mij, de zee doet heel raar)?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Nou 1 ding is duidelijk, Wake is veel zwaarder dan Tobuk (?).
Tobuk kank soepel op 800x600 alles op high, maar dat hoef ik hier niet te doen ;(

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Op zondag 28 juli 2002 01:29 schreef Lighteye het volgende:
Lekkere reclame om zo'n brakke demo te releasen met elk nieuw spel/demo nog nooit troubles gehad.

Die gewone offciële doet het niet bij mij althans niet hoger dan 800x600 :( en deze bovenstaande download klapt gewoon teug naar mijn desktop en dan blijft alles ook nog es staan op 800 :(

En ja natuurlijk heb ik een up to date systeem :z maar ik ga verders geen moeite doen om hem aan de praat te krijgen tenzij het iets heel simpels is :*
Ik weet niet of je windows 2000 gebruikt (of XP). Maar dan moet je even de refreshrate fix op 60hz zetten bij de resolutie en kleuren die jij gebruikt.

• Le_Freak !
  • Laatst online: 06-09 10:54
Op zondag 28 juli 2002 09:04 schreef DutchCommando het volgende:

[..]

Ik weet niet of je windows 2000 gebruikt (of XP). Maar dan moet je even de refreshrate fix op 60hz zetten bij de resolutie en kleuren die jij gebruikt.
Nog steeds ellende met XP ?
Dat is nu excact de reden waarom ik nog steeds heerlijk en zonder shit speel met 98SE :)

Specs

• DutchCommando
  • Nu online
Op zondag 28 juli 2002 10:03 schreef Le_Freak ! het volgende:

[..]

Nog steeds ellende met XP ?
Dat is nu excact de reden waarom ik nog steeds heerlijk en zonder shit speel met 98SE :)
-1 overbodig.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zondag 28 juli 2002 01:29 schreef Lighteye het volgende:

Deze demo is gewoon uitgebracht omdat er om gevraagd is. Eigelijk was het de bedoeling dat je nog veel langer moest wachten op de demo. Er zitten beta files in waardoor sommige mensen het spel niet spelen, de meeste spelen het echter zonder problemen.

Dan moet je niet gaan schelden op de makers wanneer die het bij jou niet doet, maar dan heb je gewoon pech. De demo is gratis en je hoeft hem niet te downloaden. Wanneer je toch normaal wil spelen zul je moeten wachten tot ze klaar zijn met een final demo.

Bij mij doet ie het gelukkig wel en wake island is erg gaaf -> goede reclame.

• edward2
  • Laatst online: 25-10 02:14

edward2

Schieten op de beesten

Ik krijg de res zowaar op 11xx.

Maar dat opstijgen gaat niet erg makkelijk, de statbaan is te kort, zie ik een turboknop over het hooft oid?

Niet op voorraad.

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zondag 28 juli 2002 02:14 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Die landingsvaartuigen wel ja. Maar dat vliegdekschip ook :?
Dat vliegdekschip weet ik niet, die boot ervoor heb ik wel een keer opgeblazen...

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 16:33 schreef edward2 het volgende:
Ik krijg de res zowaar op 11xx.

Maar dat opstijgen gaat niet erg makkelijk, de statbaan is te kort, zie ik een turboknop over het hooft oid?
Startbaan is lang zat :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
eh iemand met een kyro2 gespeelt? werd steesd naar me desktop gegooit :( weet even niet de exacte foutmelding!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:45

Pubbert

random gestoord

kunnen mensen met een radeon8500 nu WEL hogere resoluties aanzetten?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Zeer, zeer netjes!!!
Jij bent mijn redding op deze ow zo saaie Zondag!

De visite van mijn verjaardag is de duur uit, lekker gamen nu! Ik vond trouwens de demo beetje.... saai, na een uurtje had ik het wel weer gezien. Misschien met MP niet maar deze is SP :)

• oVRoM
  • Niet online
Nou, het vliegdekschip kan ook kapot :)

Afbeeldingslocatie: http://www.christinaricci.info/upload/bf42.jpg

Heel simpel, gewoon op dat andere schip gaan staan (voorop). Dat kanon (waar je dus practisch tegen aan staat) zal op jou proberen te schieten, maar schiet natuurlijk harstikke mis. Door goed te gaan staan kun je hun kanon dus op hun eigen vliegdekschip richten :)

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 17:53 schreef Mister_X het volgende:
eh iemand met een kyro2 gespeelt? werd steesd naar me desktop gegooit :( weet even niet de exacte foutmelding!
Heb dezelfde shit, tip doe zoals ik ga een geforce 4 ti halen, anders denk ik dat je het kan vergeten!!
Kyro 1/2 hebben geen t&l dat is de reden waarom ie nie starten wil!!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 10:59
Heb em installed, maar bij het laadscherm rot ie me terug naar de desktop... :( Iemand hetzelfde probleem en/of oplossing?
Ik draai WinXP Pro, alle updates + drivers
XP 1900, Ti4200

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

GF verhaal... Final zal wel werken...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Zou battlefield het doen op een
Athlon 700 mhz
128 mb sdram
tnt2 m64 van riva.

Verwijderd

Probeer het dan gewoon.... en vraag het anders in dat
topic :Z
Maar zelf denk ik van niet...

Mijn top 3:
1.RagnarokOnline
2.CS
3.Battlefield

Verwijderd

link is dood :(

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-11 08:52

Flexx

This side up

Hoe gebruik je je parachute in een vliegtuig ? Het lukt me niet om uit het vliegtuig te springen als hij kapot is.

• Captain Pervert
Flexx schreef op 31 juli 2002 @ 02:18:
Hoe gebruik je je parachute in een vliegtuig ? Het lukt me niet om uit het vliegtuig te springen als hij kapot is.
Even bij je controls kijken. Eerst uitstappen-knopje indrukken en dan parachute-knopje.

8)7

• LosserNL
  • Laatst online: 30-10 13:22
Heb de mirror al gevonden...

[ Voor 0% gewijzigd door LosserNL op 31-07-2002 09:07 . Reden: obsolete ]

• SiErRa
  • Laatst online: 16:14
Flexx schreef op 31 juli 2002 @ 02:18:
met 'e' spring je eruit.. weet alleen niet op dan ook daadwerkelijk je chute opengaat.. want elke keer dat ik dat deed was ik nogal dicht bij de grond :P

• oVRoM
  • Niet online
SiErRa: Nee, dan gaat de parachute nog niet open :)
Je moet eerst er uit, standaard met E, en dan als je in de lucht bent de parachute openen, standaard met de 9 geloof ik.

edit:
Captain Pervert had het zelfde al gezegd |:(

• dr snuggles
  • Niet online
oVRoM schreef op 28 juli 2002 @ 21:21:
Nou, het vliegdekschip kan ook kapot :)

afbeelding

Heel simpel, gewoon op dat andere schip gaan staan (voorop). Dat kanon (waar je dus practisch tegen aan staat) zal op jou proberen te schieten, maar schiet natuurlijk harstikke mis. Door goed te gaan staan kun je hun kanon dus op hun eigen vliegdekschip richten :)
Hmmz, dat ga ik dan maar eens proberen.
Met het vliegtuig met torpede ging het niet zo goed. Die wordt elke keer neergeschoten.

Vliegen gaat trouwens een stuk beter met joystick. Je moet alleen wel de hele tijd het knopje om de motor draaiend te houden ingedrukt houden (maar dat moet je ook als je het vliegtuig niet met de joystick bestuurd doen). Landen is ook gelukt >:)

De vijand is trouwens behoorlijk dom. Wanneer je voor de Japanners speelt, komt het vaak voor dat de Amerikanen met zijn 10'en in 1 huisje gaan staan en er niet meer uitkomen :D.

Verwijderd

Kan niet wachten op de multiplayer!!!!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-10 14:06
Ik ga hem ook effe downloaden, ziet er weer leuk uit. (Aleen jammer dat je elke keer Duitsers dood moet schieten.)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Verwijderd

jammer? ;)

*Note: Ik ben NIET tegen duitsers, dit is gewoon een geintje voordat ik dadelijk weer geflamed wordt.

• Rexomnium
  • Laatst online: 30-10 09:00

Rexomnium

Vincam aut moriar

Deorgere schreef op 31 juli 2002 @ 10:21:
Ik ga hem ook effe downloaden, ziet er weer leuk uit. (Aleen jammer dat je elke keer Duitsers dood moet schieten.)
Oh...ik dacht dat het japanners waren :?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
heeft iemand nog een mirror de link op de eerste pagina is dood 8)7

• dr snuggles
  • Niet online
RexomniuM schreef op 31 juli 2002 @ 10:47:
[...]
Oh...ik dacht dat het japanners waren :?
In de nieuwe demo van 190 mb zijn het inderdaad jappen vs amerikanen.

Btw, de demo is te vinden via Kazaa. Download je ook eens iets legaals via kazaa >:).

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Direct eens downloaden :)

March of the Eagles

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

XoiN schreef op 31 juli 2002 @ 10:48:
heeft iemand nog een mirror de link op de eerste pagina is dood 8)7
LINKJE :) :z

ik ben ook aan het downen :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Verwijderd

Ik heb:
P 1,7
512 RAMBUS
Geforce 2 Deluxe (64MB)

En ik krijg het echt niet soepel draaiend..
Ik weet wat de minimum specs worden voor dit spel maar ze gaan iedergeval heel veel potentiele kopers mis lopen omdat de specs waarschijnlijk veel te zwaar zijn

• DutchCommando
  • Nu online
wwillem schreef op 31 juli 2002 @ 11:28:
[...]
In de nieuwe demo van 190 mb zijn het inderdaad jappen vs amerikanen.

Btw, de demo is te vinden via Kazaa. Download je ook eens iets legaals via kazaa >:).
Eigenlijk is de demo dus helemaal niet legaal.

Dice (makers van BF1942) hebben het niet goedgekeurd.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

achja wie ben ik om te zeiken, maar deze 'demo' is NIET officieel.
En is ook NIET legaal. Maar goed.
Het is een soort van 'MOD' die is gemaakt door iemand die beta test is, hij heeft deze map uit de BETA gehaald, en een paar dingen in de officiele demo veranderd. Waardoor dit weer een 'nieuwe' demo is geworden.
Alleen is ie NIET officieel uitgebracht, en EA is er ook niet erg blij mee.
Maar aangezien dit topic al een tijdje loopt en nog niet opslot is gedaan door een modje ga ik er van uit dat dit (illigaal) demotje dus goed gekeurd is.
Bij deze dan een werkende [url=http://www..zip]mirror[/url]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Roberto
  • Laatst online: 25-10 18:30
Kvind vliegen maar moeilijk want me joystik doet het dus niet in dit spel ( bij jullie ook niet ? ) want met de muis + w,s,a,d + alle pijltje's vliegen is niet echt makelijk :D

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

RS_003 schreef op 31 juli 2002 @ 13:18:
Kvind vliegen maar moeilijk want me joystik doet het dus niet in dit spel ( bij jullie ook niet ? ) want met de muis + w,s,a,d + alle pijltje's vliegen is niet echt makelijk :D
Klopt joystick werkt dus zo ver nog niet in de demo, in de fullversion zal er wel een goede joystick support zijn

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:45

steveman

Comfortabel ten onder

Tegenovergestelde van OFP dus, in de demo wel j-stick, en in de eerste hele versie niet :P Codename Eagle dogfights waren (zijn!!) vet met de stick. ben benieuwd hoe dit in BF zal gaan. Maar om nou 190mb met diskettes te downen :'(

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

steveman schreef op 31 juli 2002 @ 13:33:
Tegenovergestelde van OFP dus, in de demo wel j-stick, en in de eerste hele versie niet :P Codename Eagle dogfights waren (zijn!!) vet met de stick. ben benieuwd hoe dit in BF zal gaan. Maar om nou 190mb met diskettes te downen :'(
hahah wacht daar maar even mee (30 september ligt ie in de winkels) en volgende week ma,di, of woensdag komt als het goed is de MP versie (ook als demo duh) :D

• dr snuggles
  • Niet online
Scarecrow schreef op 31 juli 2002 @ 13:21:
[...]
Klopt joystick werkt dus zo ver nog niet in de demo, in de fullversion zal er wel een goede joystick support zijn
Ik speel heerlijk met een joystick hoor.

Betreft: Microsoft Sidewinder Precision Pro
Instellingen: Bij "controls" dan "air" bij pitch up met de joystick naar voren bewegen. Bij "roll left" joystick naar links bewegen. Roll right & pitch down zijn nu automatisch ingevuld. Druk op "SAVE". Hij zegt dat ze niet gesaved kunnen worden, maar dat zijn ze wel >:)

Hakse met het vliegtuig >:) (met joystick gaat het 10x beter).

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik had begrepen dat dit (nog) niet werkte.
Ik zal het strax thuis ook even testen

• Falcon
  • Laatst online: 30-10 09:35

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Hierbij even melden, dat BF1942 het beste draait nog op win98. Er zijn nog al wat problemen met het beta testen onder winxp..

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• PoweRoy
  • Laatst online: 19:32

PoweRoy

funky!

wwillem schreef op 31 juli 2002 @ 15:31:
[...]
Ik speel heerlijk met een joystick hoor.

Betreft: Microsoft Sidewinder Precision Pro
Instellingen: Bij "controls" dan "air" bij pitch up met de joystick naar voren bewegen. Bij "roll left" joystick naar links bewegen. Roll right & pitch down zijn nu automatisch ingevuld. Druk op "SAVE". Hij zegt dat ze niet gesaved kunnen worden, maar dat zijn ze wel >:)

Hakse met het vliegtuig >:) (met joystick gaat het 10x beter).
:X werkt niet met de Logitech Wingman Digital Extreme :X

* PoweRoy gaat hate mail sturen naar Logitech....Bill i love u(not, wacht well op de final versie }) )

[This space is for rent]

Verwijderd

Bij mij reset mijn pc als ik net 10-15 sec in het spel zit, iemand hier een oplossing voor, ik heb de resolutie al op het laagst gezet enzo, maar dat helpt niet echt.....ik ga denk ik maar ff de originele demo downen....

• dr snuggles
  • Niet online
Een bugje wat ik heb gevonden:
Als je een luchtafweergeschut met de grond gelijk maakt, gooit het spel je eruit.

• PoweRoy
  • Laatst online: 19:32

PoweRoy

funky!

bij mij als ik printscreen indruk krijg ik een error en ik ben uit het spel

[This space is for rent]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

PoweRoy schreef op 31 juli 2002 @ 18:00:
bij mij als ik printscreen indruk krijg ik een error en ik ben uit het spel
misschien een programma als hypersnap oid gebruiken?

• Captain Pervert
wwillem schreef op 31 juli 2002 @ 17:26:
Een bugje wat ik heb gevonden:
Als je een luchtafweergeschut met de grond gelijk maakt, gooit het spel je eruit.
Zo zijn er wel mer dingen, ja. Ik vind het vrij buggy. Vooral de zee, maar dat kan ook aan mijn drivers liggen.

De zee flipt bij mij. Ziet er raar uit, en beweegt niet goed. Kan het niet echt omschrijven, maar zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Ik heb een Radeon 8500.

• mvz
  • Laatst online: 01-11 09:03

mvz

muziek verslaafde

verdorie wat een kewl spel :P

* mvz zit lekker hele tijd achter de machine gun, op een tank, te wachten tot er een jap-plane over vliegt. ratatatatatata boom

loopt ook erg soepel op 1024x768x32bpp

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Jep, me is verslaafd !

Joeninjo, kan je me vertellen wat je tegenvalt aan BF ?

• Captain Pervert
Wake Island is wel erg klein. De vliegtuigen zijn ook veel sneller dan in Codename Eagle, daardoor ben je binnen no-time de map drie keer overgevlogen. Jammer is dat.

Maar goed, het is een demo, we wachten af :)

Verwijderd

bah links zijn dood?

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Idd zo dood als een pier :(

iStockphoto

Verwijderd

jammer ik had er zo zin in :(

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Me 2, kan ook niks vinden met google

iStockphoto

Verwijderd

offtopic: heb je msn? of icq

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

check me profiel voor icq

iStockphoto

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Verwijderd

Dubbel op :'(

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

beter 2 keer dan helemaal nie !!

Deze plek is te koop.

• LosserNL
  • Laatst online: 30-10 13:22
Als ik in een vliegtuig zit en bestuur hem met de muis, kan het midden tijdens een duikbombardement/laagvliegen/altitude bombing voorkomen dat de muisbesturing omslaat (de invert uit)...dit is uitermate kansloos met zo'n vliegtuig als je laag vliegt, dus is dit een bug, of is er al een oplossing voor? ik gebruik een Logitech optical muis btw, maar daar ligt het niet aan denk ik :)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is niet droog? niet geflamed? niet afgezeken? niet .... bij gamers.nl ...

• Sjo
  • Laatst online: 30-10 22:11

Sjo

Deze demo is echt veel vetter dan degene in Tobruk! :D

Helemaal als je hem met 63 bots speelt! Ik kijk al uit naar de release van dit spel. Lekker online spelen met echte mensen!!!

Verwijderd

IS er mischien nog een wekende link :?

• dr snuggles
  • Niet online
LosserNL schreef op 02 augustus 2002 @ 15:26:
Als ik in een vliegtuig zit en bestuur hem met de muis, kan het midden tijdens een duikbombardement/laagvliegen/altitude bombing voorkomen dat de muisbesturing omslaat (de invert uit)...dit is uitermate kansloos met zo'n vliegtuig als je laag vliegt, dus is dit een bug, of is er al een oplossing voor? ik gebruik een Logitech optical muis btw, maar daar ligt het niet aan denk ik :)
Weet je zeker dat je niet per ongeluk de verkeerde kant op gaat met je muis. Ik heb zelf ook een paar dagen met de muis gevlogen en had hier geen last van. edit: Het was trouwens een dual optical van logitech waar ik mee vloog.

Daarvoor met keyboard gevlogen. Ik druk op het pijltje omhoog en hij gaat maar niet omhoog. Logisch, aangezien het pijltje omlaag normaal pitch up is. Soms vergat ik dit wel eens en dat stort je neer (daarom vlieg ik nu met een joystick, veel beter :z).

Verwijderd

Hmm, dat vliegen blijft moeilijk vind ik.
Misschien moet je perse joystick erbij hebben ofzo??

filmpje was trouwens idd cool 8) 8)

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

iemand een link?

iStockphoto

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 02 augustus 2002 @ 18:17:
Hmm, dat vliegen blijft moeilijk vind ik.
Misschien moet je perse joystick erbij hebben ofzo??

filmpje was trouwens idd cool 8) 8)
Nee hoor. Vliegen is net als in Codename Eagle, maar dan sneller... Stunten is wel lastiger. In Codename Eagle kon je nog half tegen dingen aanbotsen, soms overleefde je zelfs een frontale mid-air collision. Dat hoef je hierbij niet te proberen.

• Captain Pervert
Whahaha dat filmpje :D

Cool!

Verwijderd

Access Denied

• Captain Pervert
Bah, buggy rukdemo.

In het heetst van de strijd kon ik geen spawnpoint meer kiezen. Ik kon klikken wat ik wilde maar er gebeurde niets... Ik bleef dus dood en werd niet gespawned. Al 2x gehad

• Captain Pervert
Anders vul je toch gewoon Wake_Island_BF1942.zip in op filemirrors.com?

Sim-pel

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Link werkt niet

iStockphoto

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Captain Pervert schreef op 02 augustus 2002 @ 19:16:
Anders vul je toch gewoon Wake_Island_BF1942.zip in op filemirrors.com?

Sim-pel
niks gevonden

iStockphoto

Verwijderd

Kan de demo ook niet downen, heeft iemand misschien een werkende link?
Krijg dus ook acces denied en op filemirrors ook alleen maar 1 dode link

Verwijderd

pls give us a lnk.... :/
Pagina: 1 2 Laatste