Als je één keer knipperen met je ogen lang vind...
het duurt wel ff wat langer hoor, ik zou echt niet snel gaan zeiken maar normaal gesproken staat de pagina er bijna meteen en nu duurt t best lang...
Bij mij staat alles gelijk op het scherm als ik klik. Ik heb ook maar een ping van 30 tot t.net!
Verwijderd
Bij mij is het soms ook helemaal dood. ECht lang ook.
En toch een ping van 30 zonder packetloss
En toch een ping van 30 zonder packetloss
Bij mij gaat 't supersnel
. Ping van 60-90ms, 75ms gem. via ISDN.
Bij mij is t nu:
minimum = 43
maximum = 56
gemiddeld = 37
En 1 packet loss.
p.s
Dit is met Kabel.
minimum = 43
maximum = 56
gemiddeld = 37
En 1 packet loss.
p.s
Dit is met Kabel.
Bij mij is het:
Minimum = 17ms, Maximum = 25ms, Gemiddeld = 19ms
(vanuit windows, met eh, snel internet (geloof iets van 8 MBit (loop stage bij internet provider. Verbinding is iets van 68 mbit, maar internet netwerk is gelimit op 8 mbit geloof ik)
Minimum = 17ms, Maximum = 25ms, Gemiddeld = 19ms
(vanuit windows, met eh, snel internet (geloof iets van 8 MBit (loop stage bij internet provider. Verbinding is iets van 68 mbit, maar internet netwerk is gelimit op 8 mbit geloof ik)
--- www.tweakers.net ping statistics ---
10 packets transmitted, 10 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 6.4/7.6/9.6 ms
*kuch*
10 packets transmitted, 10 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 6.4/7.6/9.6 ms
*kuch*
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Connection refused
--------------------------------------------------------------------------------
Description: Connection refused
En ook Time Out ...
Echt alsof de server gewoon niet reageert. En de ping en packetlos zijn goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Description: Connection refused
En ook Time Out ...
Echt alsof de server gewoon niet reageert. En de ping en packetlos zijn goed.
Verwijderd
Dat bedoel ik dus ..
En echt kan het een uur gewoon goed gaan, en dan ineens echt is het een half uur zo bagger dat ik maar ergens anders ga surfen, want GoT doet het dan echt niet hier.
En dat is dus echt met een packetloss van 0% en een ping van 26 zelfs.
En echt kan het een uur gewoon goed gaan, en dan ineens echt is het een half uur zo bagger dat ik maar ergens anders ga surfen, want GoT doet het dan echt niet hier.
En dat is dus echt met een packetloss van 0% en een ping van 26 zelfs.
De enige reden die ik kan bedenken, is dat Apache een beetje overhit raakt. Overigens heb ik zelf nergens last van.
Pagina: 1