Toon posts:

Duke Nukem MP -> Mutation lab 3 niet open?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik was lekker aan het Duke Nukemen en zit in het level waarin ik de 5 mutation labs moet binnendringen om de experimentele beestjes daar binnen te vernietigen.

Nu ging mutation lab 2 netjes open nadat ik in mutation lab 1 was geweest. Maar mutation lab 3 kom ik niet in.

Ook had ik een bugje toen ik weer even terug ging kijken in mutation lab 2. Bij het binnenkomen kwam de focus niet op Duke maar op de loze ruimte ver onder het ruimteschip te staan.

Kent iemand dit probleem?

/me vraagt zich af of ie soms vervloekt is, want hij komt de laatste tijd steeds vaker bugs tegen die hem ervan weerhouden een game uit te spelen.... altijd op het einde ook nog.......

*sigh*

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56

Rival24

I'll Be Back

Hmm ff level opnieuw loaden ofzow? Ik heb DN: MP helemaal uitgespeeld zonder ook maar 1 bug tegen te komen, ik ben normaal toch erg goed in bugs tegen komen :P

Verwijderd

Topicstarter
Ja... ik heb wel m'n savegame herladen ja...

Wellicht effe die hele level opnieuw opstarten??

(kan dat dan?)

/me gaat het effe bekijken...

Verwijderd

Topicstarter
Ayup... het heeft gewerkt.

No prob peoples... carry on! :7

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-11 14:11
en anders ff de nieuwste patch installen ;)

Verwijderd

Op zondag 28 juli 2002 00:33 schreef Crash-Override het volgende:
en anders ff de nieuwste patch installen ;)
Jij bent echt de grootste noob hier op het forum, en heb ik honing aan mijn reet of zow. Ga je eigen topics replyén zielige henk

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op zondag 28 juli 2002 13:12 schreef desparado het volgende:

[..]

Jij bent echt de grootste noob hier op het forum, en heb ik honing aan mijn reet of zow. Ga je eigen topics replyén zielige henk
:? Ligt het aan mij of slaat dit gewoon nergens op? :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-11 14:11
Op zondag 28 juli 2002 13:12 schreef desparado het volgende:

[..]

ehm....
identiteitscrisis :?

en ik had het over dit: [url="http://www.gamers.nl/nieuws/13533"]http://www.gamers.nl/nieuws/13533[/url]
en een directe link naar de [url="ftp://ftp.3drealms.com/patches/dnmp_101.exe"]patch[/url]
Pagina: 1