Toon posts:

P4 Moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan een INTEL PIV 2266 512KB Socket 478 533FSB Boxed with cooler te kopen.
Vooral performance en stabiliteit zijn belangrijk, ik ben niet van plan te gaan overklokken.
Ben er nog niet uit of ik DDR of RIMM ga gebruiken.
Indien met Rimm had ik gedacht aan Asus P4T-E, indien met DDR aan de Asus P4B533-V of Asus met Sis 648 chipset.
Asus met Sis 648 is nog niet verkrijgbaar, komt deze er, en wanneer?
Rimm lijkt me niet zo intressant, omdat dit op de nieuwe moederborden niet meer gebruikt zal kunnen worden en het verschil in snelheid niet zo groot is.
Of vergis ik mij?
Welk moederbord raden jullie mij aan?

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04-2025
Aan die P4T-E heb je weinig als je een 533FSB processor haalt.

Ik heb zelf de P4T533-C met 512 RIMM PC1066 en ben er zeer tevreden over. Hij draait retestabiel en het gaat allemaal lekker snel.
Ik zou je aanraden indien je voor RIMM gaat de P4T533-C of de P4T533 te halen.

En ja, dus ook RIMM. Ik heb voor mijn aanschaf een beetje rondgekeken en de combinatie P4 en RIMM is gewoon perfect. Al blijft de keuze tussen RIMM en DDR een persoonlijke. Je moet gewoon de benchmarks bekijken en beslissen wat jij het belangrijkste vindt.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30
ik raad je een p4b533v aan, stabiel en ddr 333.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
En ik raad je aan wat reviews te lezen en met de search naar ervaringen met diverse mobo's die op jouw lijstje staan te zoeken :) De vraag RIMM of DDR is ook al vaak behandeld, daar zul je dus ook genoeg over kunnen vinden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.