Tja, als je echt beter geluid wilt, is het toch verstandig om inderdaad aan losse componenten te gaan denken. Als je het Aiwa setje hebt met 3 CD wisselaar en hele lichte (in gewicht dan) boxen, dan ken ik het setje wel. Ik ken al iemand die de boxen heeft opgeblazen met het setje zelf!!
[Als reactie op CS_maDDog: het is ook niet mijn bedoeling om Aiwa af te zeiken, er is niks mis met dat merk, maar ik kan me een model herinneren dat een jaar of anderhalf geleden (althans hier in Tlburg) zo'n beetje overal voor zo'n 350 piek te koop was. Ineens zag je die dingen in verschillende studentenhuizen opduiken en die bakkies werkten niet allemaal 100% na een tijdje. Kan misschien ook te maken hebben met het intensieve (mis)bruik aldaar]
Een nieuw set boxen scheelt al veel, maar ik denk dat je met een set mooie boxen gelijk tegen de beperkingen van je setje aanloopt.
Je kunt het natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt, en hier op het forum wordt nogal eens met enorm dure merken gesmeten, maar een redelijke versterker moet je wel tussen de 130,- tot 200,- kunnen vinden. Een setje mooie boxen lukt ook wel tussen de 240,- tot 300,- (per set dan). Neem een eigen CD mee, en kies op je gemak je boxen en staar je zeker NIET blind op merken en alle vooroordelen die daar over leven.
Overtuigingen zijn gevangenissen.................................................. Specs: een Duron 650@800 in een gemod kastje, een P-100 in een Panasonic videorecorder gemod enne.... 90PK op 2 wieltjes voor d'n echte snelheid.