Toon posts:

Heb jij dit ook op je Iiyama HM704UTC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eerst de search gebruikt om te kijken of iemand anders dit onderwerp al had maar ik kon het niet terug vinden. Ik hoop dus ook dat ik niet meteen een slotje krijg (Thanx)

Het gaat namelijk om het volgende:

Als mijn monitor heeft uitgestaan en ik zet hem weer aan is mn beeld gekrompen (links en rechts). Ik dacht eerst gewoon dat hij mn instellingen niet goed opsloeg dus ik gelijk dat beeld aanpassen. Nu blijkt dat het beeld heel langzaam weer terug gaat naar zn instelling die hij had bij het uitzetten.

Dus de monitor moet zeg maar "opwarmen" als het ware. Is op zich niet zo'n probleem maar ik vroeg me af of andere gebruikers van deze monitor hetzelfde hadden.
Ik werk zelf namelijk bij [url="http://shop.informatique.nl"]Informatique[/url] dus het is geen probleem om deze om te ruilen eventueel.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Ik heb er ook 'last' van op mijn VMP451. Is heel normaal bij zulk soort professionelere schermen, aangezien de kleuren ed ook nog op temperatuur moeten komen. Nothin' 2 worry 'bout.

Verwijderd

In de monitor wordt een soortgelijke techniek gebruikt als in Beamers, om de beamstream-mean-canonball-machine te sparen. Als de monitor wordt ingeschakeld is die eerste impuls zo hevig dat die beter niet op volle toeren over je beeld kan razen, vandaar een slowstarter. Een TFT scherm heeft ook zoiets, in het begin lijkt het wel of het donker is

Als je het lastig vind, kun je natuurlik altijd een goeiekope nemen, maar die hebben ze niet bij Infotiek :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben heel tevreden met mn monitor! Zeker weten en voor het geld laat ik het ook niet hoor. Tis jammer dat ik plotseling een nieuwe monitor moest kopen omdat de oude de geest had gegeven. K had niet zoveel reserve staan anders had ik wel een dikke 19" gekocht...of die 18,1" TFT van Samsung. :9~