Om een laptop aan te sluiten op een pc, wordt er steeds gesprokken van een parallel kabel... maar is dit een "parallel" of "parallel printer" kabel?
En waar kan ik zo'n kabel halen?
En waar kan ik zo'n kabel halen?
Ik wil geen printer aansluiten maar een laptop!!Op zaterdag 27 juli 2002 15:50 schreef dominicbout het volgende:
Op een parallele aansluiting kan een printerkabel worden aangesloten. Vermeld wel bij de computerwinkel wat voor printer je hebt, heeeeel soms heb je namelijk aan ander type aansluiting aan de kant van de printer.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Mja, dat gaat via parallele poort (ook serieel denk ik), maar da's een heel crapy oplossing, gewoon twee netwerkkaartjes en een crossed cable en je hebt een goeie stabiele oplossingOp zaterdag 27 juli 2002 15:51 schreef Silverburst het volgende:
[..]
Ik wil geen printer aansluiten maar een laptop!!
heheh sorry, bier begint een beetje te werken..Op zaterdag 27 juli 2002 15:51 schreef Silverburst het volgende:
[..]
Ik wil geen printer aansluiten maar een laptop!!
bash: exec: /bin/Laden: cannot execute: No such file or directory
Zal niet werken vanuit dos is het wel?Op zaterdag 27 juli 2002 15:54 schreef D-weaver het volgende:
[..]
Mja, dat gaat via parallele poort (ook serieel denk ik), maar da's een heel crapy oplossing, gewoon twee netwerkkaartjes en een crossed cable en je hebt een goeie stabiele oplossing
Met 'n dos netwerk bootdisk kan dat denk ik bestOp zaterdag 27 juli 2002 16:19 schreef Silverburst het volgende:
[..]
Zal niet werken vanuit dos is het wel?
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
paraelle kabel in dos werkt perfect (was een speciale command for, zal hem een keertje opzoeken). er zijn ook proggies voor om onder dos te werkenOp zaterdag 27 juli 2002 16:19 schreef Silverburst het volgende:
[..]
Zal niet werken vanuit dos is het wel?
Verwijderd
Een nullmodem kabel is voor serieel naar serieel connectie.Op zaterdag 27 juli 2002 15:53 schreef blackd het volgende:
Dan moet je een nullmodem kabel kopen.
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?