[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Op mijn GF2PRO (ouwe vid.kaart) liep ie iig helemaal goed, dus ik denk dat het ergens anders aan ligt.
Maar hij draait goed in een gebouw oid.
Dat is het zelfde bij quake3
--
Bij tribes1 heb ik het zelfde effect, die zou ik makkelijk kunnnen draaien.
Dat is het zelfde bij quake3
--
Bij tribes1 heb ik het zelfde effect, die zou ik makkelijk kunnnen draaien.
Tja, driver probleem lijkt me. Geef de rest van je specs eens...
512mb geheugen 133 SDRAM
ASUS a7v133 mobo
Drivers: 3d prophet kyro versie 15.084 (nieuwste versie))
met alle drivers heb ik het probleem gehad
ASUS a7v133 mobo
Drivers: 3d prophet kyro versie 15.084 (nieuwste versie))
met alle drivers heb ik het probleem gehad
Hmm het lijkt me dan toch dat het aan je Kyro ligt. Ik had je beginpost ff vlug gelezen, ik dacht dat je een Radeon 8500LE had, die heeft het probleem iig niet.
(Hint: Als je een goedkope nieuwe vid. kaart nodig hebt koop dan een GF4 Ti4200)
(Hint: Als je een goedkope nieuwe vid. kaart nodig hebt koop dan een GF4 Ti4200)
Ik heb hetzelfde probleem, het probleem ligt eraan doordat je blijkbaar zoals bij de Geforce geen hardware acceleratie oid kunt activeren, bij de graphic settings... Die optie is grijs en daardoor loopt hij k*t...
He who controls the Spice, controls the Universe.
De Radeon heeft het probleem ookOp zaterdag 27 juli 2002 15:54 schreef rival24 het volgende:
Hmm het lijkt me dan toch dat het aan je Kyro ligt. Ik had je beginpost ff vlug gelezen, ik dacht dat je een Radeon 8500LE had, die heeft het probleem iig niet.
Dat meen je niet!
Ik meen wat ik zeg...Op zaterdag 27 juli 2002 15:57 schreef RAZORDUDE het volgende:
Dat meen je niet!
En ik doe wat ik meen
Verwijderd
heb nog steeds een 'oude' geforce2 gts deluxe hier met 512mb op een amd 1ghz en loopt allemaal soepeltjes (zonet nog ff 33 kills gehad... mmmm matige score)
je hebt die kaart niet eens (rival24)
Ik had voor mijn huidige kaart een Geforce 2 GTS, daar liep hij idd prima mee. Maar met mijn huidige Radeon 8500LE niet....
Op zaterdag 27 juli 2002 16:00 schreef RAZORDUDE het volgende:
je hebt die kaart niet eens (rival24)
Nu ben ik idd de gelukkige eigenaar van een GF 4 ti4400Op mijn GF2PRO (ouwe vid.kaart)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()