" Play the violent strings of my symphony "
Let vooral op dat je beetje bij betrouwbare zaak koopt die makkelijk is qua garantie, alhoewel de service van Microsoft perfect is aangaande kapotte hardware, ik weet uit eigen ervaring dat MS vrijwel op alles levenslange garantie geeft, zo had ik een muis die na 2 jaar stuk ging, winkel failliet, MS vervangde de muis binnen een dag, ik hoefde niet eens de stukke muis op te sturen, doorgeven van het nummer was genoeg.
Verwijderd
waar denk je dat MS al dat geld vandaan heeft gekregen???Op zaterdag 27 juli 2002 14:35 schreef raptorix het volgende:
Let vooral op dat je beetje bij betrouwbare zaak koopt die makkelijk is qua garantie, alhoewel de service van Microsoft perfect is aangaande kapotte hardware, ik weet uit eigen ervaring dat MS vrijwel op alles levenslange garantie geeft, zo had ik een muis die na 2 jaar stuk ging, winkel failliet, MS vervangde de muis binnen een dag, ik hoefde niet eens de stukke muis op te sturen, doorgeven van het nummer was genoeg.
Verwijderd
Maakt bij de XBOX niet uit, als ie kaduuk is bel je met die support line, zij sturen dan iemand van UPS langs met een doos, daar pleur je dat ding in en die UPS gast neemt hem weer mee naar MS.
[topic=547770]
ik ben bang dat dit topic zo ook dicht gaat
ik ben bang dat dit topic zo ook dicht gaat
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()