Verwijderd

Topicstarter
Ik koop binnenkort de Palm V van m'n oom over voor het luttele bedrag van 40 euro, maar ik zag dat dat ding slechts 2 MB geheugen heeft maar dat het uitgebreid kan worden tot 4 MB. Mijn vraag is nu hoe je dat moet uitbreiden, met een los kaartje of met het echt ingebouwd worden?

Verwijderd

niet tot 4mb maar er is een bedrijfje in nederland dat de geheugenchip kan vervangen voor een 8mb exemplaar. En ik kan je verzekeren dat 2 mb meer dan genoeg is ... kijk een naar een programma als flashpro ... gebruik je ongebruikt flashgeheugen als gewoon geheugen heb je ineens 2.7 MB .. meer dan genoeg voor al die kleine palmproggies.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zaterdag 27 juli 2002 19:50 schreef JesterRace het volgende:
En ik kan je verzekeren dat 2 mb meer dan genoeg is
Dan heb jij je palm nog niet lang gebruikt. Toen ik een Palm III met 2mb had moest ik kunstgrepen uitvoeren met Flashpro en dergelijken om alle software die ik draaide erop te passen. De belangrijke apps als Datebk3 zijn rond de 300kb en dan gaat het snel als je maar 2mb hebt.

Je kunt bij Palmrepair ([url="http://www.sfinx.demon.nl/palm/"]http://www.sfinx.demon.nl/palm/[/url]) je palmpje laten upgraden naar 8mb (en 20mhz processorsnelheid). Dat kost 79 euro.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:53

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[quote]Op zaterdag 27 juli 2002 20:57 schreef Acolyte57 het volgende:

[..]

Dan heb jij je palm nog niet lang gebruikt. Toen ik een Palm III met 2mb had moest ik kunstgrepen uitvoeren met Flashpro en dergelijken ...

[quote]

Onzin! Ik gebruik een palm V (met dus 2 mb geheugen) nu twee jaar zakelijk en heb ook datebk erin zitten. Heb nooi geheugenproblemen gehad oid.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:01

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 28 juli 2002 22:25 schreef Bor_de_Wollef het volgende:
Onzin! Ik gebruik een palm V (met dus 2 mb geheugen) nu twee jaar zakelijk en heb ook datebk erin zitten. Heb nooi geheugenproblemen gehad oid.
Het hangt er maar net vanaf wat je ermee doet. Voor een zuivere organizer is 2MB genoeg ja, maar zodra je een woordenboekje en een routeplanner installeert dan gaat het hard.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:53

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Op zondag 28 juli 2002 22:27 schreef Exirion het volgende:

[..]

Het hangt er maar net vanaf wat je ermee doet. Voor een zuivere organizer is 2MB genoeg ja, maar zodra je een woordenboekje en een routeplanner installeert dan gaat het hard.
Inderdaad, heb je gelijk in. Een beetje routeplanner is al 4 mb ofzo. Maar dan heb je aan je 8 mb (zoals in de VX zit ook niet echt genoeg).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1