Toon posts:

n64 Roms met een emulator

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat ik hier niet mag vragen waar ik roms vandaan haal, maar wat voor extensie heeft een n64 rom???

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Je mag het idd niet vragen... [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/06#06"]Aanvullende FAQ en policies Spielerij[/url]

Verwijderd

verschillende een voor de hand liggende is .n64

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2025
Op zaterdag 27 juli 2002 14:15 schreef kc1604 het volgende:
ik weet dat ik hier niet mag vragen waar ik roms vandaan haal, maar wat voor extensie heeft een n64 rom???
Het heeft dus totaal geen zin als het dus verboden is om te vragen en mensen weten dat ook, maar het dan toch gaan vragen en zeggen dat ze weten dat het verboden is maar dan er zich gewoon niks van aantrekken en het toch gaan vragen terwijl het verboden is en dus NIET mag. :P

Verwijderd

gewoon zoeken op: n64 roms

Maar verwacht er niet te veel van, zo super loopt het niet!

Edit: en wat zit iedereen nou te zeuren, hij mag toch wel om de extensie vragen!

.v64
.z64
.n64
.rom
.jap
.pal
.usa
.eur

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 15:14 schreef Tha_Freak het volgende:

[..]

Het heeft dus totaal geen zin als het dus verboden is om te vragen en mensen weten dat ook, maar het dan toch gaan vragen en zeggen dat ze weten dat het verboden is maar dan er zich gewoon niks van aantrekken en het toch gaan vragen terwijl het verboden is en dus NIET mag. :P
Maar en zijn ook mensen die weten dat je niet in slechte topics mag posten en dit toch doen terwijl ze dit weten en dit dus gewoon negeren , terwijl ze dit goed weten :9

fuck nou doe ik het zelf ook ;)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja echt een rom request is dit nie, maar ik doe em toch eventjes dicht ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.