Toon posts:

safeway toetsenbord deluxe ZWART!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.ledos.nl/pc-factory/media/mm_black_scroll.jpg

Ik wil dit toetsenbord kopen, maar hoe zijn de safeway toetsenborden over het algemeen? Ik heb nu

Afbeeldingslocatie: http://www.ledos.nl/pc-factory/media/k290b.jpg

^de toetsaanslagen zijn niet zo lekker, alles kraakt een beetje.

Mijn vraag aan jullie: hoe typt een safeway toetsenbord, kraakt ie etc..? En de extra knopjes links en boven, zijn deze een beetje goed of goedkoop plastic?

Weet iemand toevallig ook waar ik specs kan bekijken of een grotere foto van de safeway? Ik kan hem nergens vinden... op de website van safeway :? [url="http://www.safeway.to"]www.safeway.to[/url] staat ie niet iig.
Zoals jullie zien lijkt hij erg op de microsoft office tb ;)

Verwijderd

lijkt erg op een cherry toetsenbord... en cherry toetsenborden zijn fijnnnnnnnnnnn

maaruh...kzou het verder niet weten...ken verder geen safeway toetsenborden ???

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb een Safeway plankje.
Bevalt prima, is helemaal niet cheap of gammel.
Wat wel echt slecht is, zijn de drivers voor de speciale knoppies:
Onder XP heb ik voor mijn type nooit alles vlekkeloos aan de gang gekregen (toetsen werkten wel, maar andere functies eraan koppelen=no-go).

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Op zaterdag 27 juli 2002 14:06 schreef AlterEgo het volgende:
Ik heb een Safeway plankje.
Bevalt prima, is helemaal niet cheap of gammel.
Wat wel echt slecht is, zijn de drivers voor de speciale knoppies:
Onder XP heb ik voor mijn type nooit alles vlekkeloos aan de gang gekregen (toetsen werkten wel, maar andere functies eraan koppelen=no-go).
Vaak hebben veel merken precies dezelfde toetsenborden. Ik heb een tb van lite-on en ook een van trust (exact hetzelfde). Dus als je ff goed zoekt kun je waarschijnlijk gewoon drivers van een andere fabrikant gebruiken.

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:13

4POX

Everybody is wired

Op zaterdag 27 juli 2002 13:54 schreef The1 het volgende:
lijkt erg op een cherry toetsenbord... en cherry toetsenborden zijn fijnnnnnnnnnnn

Ik heb cherry op mijn school gehad en iedereen klaagde er over.. Ze klikken niet. Het is net of je in pudding loopt te typen :(..

Nu ben ik wel eens benieuwd waarom mensen cherry fijn vinden.

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 14:51 schreef 4POX het volgende:

[..]

Ik heb cherry op mijn school gehad en iedereen klaagde er over.. Ze klikken niet. Het is net of je in pudding loopt te typen :(..

Nu ben ik wel eens benieuwd waarom mensen cherry fijn vinden.
Omdat veel mensen het klikken van een keyboard niet fijn vinden(val ik ook onder)
Ik vind die Cherry keyboarden echt hardstikke fijn, zitten lekker stevig in elkaar en toetsaanslag is super :)

Verwijderd

Topicstarter
De drivers kan ik van microsoft downloaden, of van andere merken zoals zandpaddo al zei, microsoft heeft bijna exact hetzelfde toetsenbord:

Afbeeldingslocatie: http://shop.microsoft.com/Global/Images/products/screenshots/10985_fs1.jpg

Alleen vraag ik me af of die extra toetsen van safeway zacht zijn (cheap stuff) of juist robuust, 'k vind het mooi toetsenbord :)

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:09
bevalt goed! lekkere prijs voor de bordjes. Ik heb zelfs niet zo'n geavanceerd model, maar gewoon een met normale toetsen, en een multimedia knopjeslaag erboven. Tikt erg lekker.

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 13:54 schreef The1 het volgende:

lijkt op cherry? ja vast, cherry levert kwaliteit, safeway levert dezelfde kwaliteit? dacht het niet, en heb je het safeway bord al eens in het echt mogen aanschouwen? waarschijnlijk ook niet

en dat safeway keyboard lijkt wel heel erg op dat office keyboard van microsoft, maar in werkelijkheid zal het safeway toetsenbord een stuk slechter zijn

(ik ben zelf tevreden ms natural pro gebruiker, heerlijk toetsenbord)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 15:58 schreef SiCnEsSs het volgende:

[..]

lijkt op cherry? ja vast, cherry levert kwaliteit, safeway levert dezelfde kwaliteit? dacht het niet, en heb je het safeway bord al eens in het echt mogen aanschouwen? waarschijnlijk ook niet

en dat safeway keyboard lijkt wel heel erg op dat office keyboard van microsoft, maar in werkelijkheid zal het safeway toetsenbord een stuk slechter zijn

(ik ben zelf tevreden ms natural pro gebruiker, heerlijk toetsenbord)
Klopt ik wil wel zekerheid, maar over de microsoft producten ben ik ook niet te spreken hoor. Ik geef het een schot en als het niet goed is stuur ik hem terug, hij is vrij duur ook voor een safeway 25,- euro .
Pagina: 1