controller voor Sharp LCD

Pagina: 1
Acties:

• DaRuLe
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Topicstarter
Overal al gezocht, maar nergens te vinden.
Er zijn legio controllers te krijgen voor veel soorten Sharp LCD schermen.

Alleen voor deze kan ik nergens info vinden.
Op de site van Sharp is niets te vinden over dit LCD scherm.

Wellicht is er een tweaker die een goede electronicazaak weet waar ze (veel soorten) controllers verkopen.

Het is dus een Sharp LCD Type: LM64N606 [640x480] zwart/wit met een witte tubelight als verlichting.

Ég er eins ánægður og ég get orðið.

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

[url="http://earthlcd.com/controllers.htm"]http://earthlcd.com/controllers.htm[/url]
deze al gechecked?

BTW, waarschijnlijk krijg je het nooit werkende voor onder de 200 $.
Toch succes!
/edit : hmm daar hebbik em niet gevonden :'(

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 13:14 schreef Krisis1 het volgende:
[url="http://earthlcd.com/controllers.htm"]http://earthlcd.com/controllers.htm[/url]
deze al gechecked?

BTW, waarschijnlijk krijg je het nooit werkende voor onder de 200 $.
Toch succes!
/edit : hmm daar hebbik em niet gevonden :'(
Die site had ik ook al gehad :)
Typenummer verschilt niet eens zo veel bij bepaalde controllers. Ik ga toch maar eens mailen of er enige compatibiliteit is met dat LCD van mij.

Deze komt overigens uit een GRiD 1660 laptop (386SL 25MHz)
Ik heb er toch 6 liggen, dus ik dacht: misschien leuk voor in de case, aan de zijkant natuurlijk :)

• krisis1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-02 20:46

krisis1

Onder-watte?!

Is het die "EARTH P/N: CNT-LCDM-x $149.00 while supplies last, end of life " niet?
Die zou alle monochrome Sharp en Sanyo monochrome 640x480's aankunnen voor "maar" 150 $... valt nog mee vind ik! Alleen spijtig dattie ISA 8 bit is :'(

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 13:28 schreef Krisis1 het volgende:
Is het die "EARTH P/N: CNT-LCDM-x $149.00 while supplies last, end of life " niet?
Die zou alle monochrome Sharp en Sanyo monochrome 640x480's aankunnen voor "maar" 150 $... valt nog mee vind ik! Alleen spijtig dattie ISA 8 bit is :'(
DAMN! Volgens mij heb je gelijk. Maarja ISA heb ik niet meer dus houdt het verhaal hier wel op ben ik bang :(

$150,- voor een simpel 8bit ISA kaartje vind ik wel belachelijk duur eigenlijk.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-08 11:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Op zaterdag 27 juli 2002 13:34 schreef DaRuLe het volgende:

[..]

DAMN! Volgens mij heb je gelijk. Maarja ISA heb ik niet meer dus houdt het verhaal hier wel op ben ik bang :(

$150,- voor een simpel 8bit ISA kaartje vind ik wel belachelijk duur eigenlijk.
Ow duur? Voor iets dat misschien (als het veel is) 25 keer per jaar besteld wordt? Waarvoor ze een heel schema gemaakt moeten hebben, een bedrijf de opdracht gegeven hebben om dit ook allemaal uit te voeren?

Tis idd duur, en ik denk dat als je het laat maken door een 'liefhebber' (die zijn er zat in nl) dat je dan veel goedkoper uit bent ;)

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• DaRuLe
  • Niet online

DaRuLe

Rauður, Hvítur, Blár!

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 01:23 schreef LauPro het volgende:

[..]

Ow duur? Voor iets dat misschien (als het veel is) 25 keer per jaar besteld wordt? Waarvoor ze een heel schema gemaakt moeten hebben, een bedrijf de opdracht gegeven hebben om dit ook allemaal uit te voeren?

Tis idd duur, en ik denk dat als je het laat maken door een 'liefhebber' (die zijn er zat in nl) dat je dan veel goedkoper uit bent ;)
Je hebt helemaal gelijk. Maar omdat dit een EOL produkt is mag het wel wat goedkoper dacht ik.
Hoe dan ook, ik ben al druk bezig om informatie in te winnen voor de pinouts van dit display en ook nog voor een Hitachi display.
Ze zijn heel standaard uitgevoerd, en zeer zeker niet custom build. (custom build zijn ze ook wat te oud voor)

Pagina: 1