Toon posts:

Asus Geforce4 Ti4200 (Met of zonder Deluxe)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de vraag of ik een Asus Geforce4 Ti4200 met of zonder Deluxe moet nemen. De prijs ligt meteen 50 euro verschil, nu heb ik op de asus site gekeken:

[url="http://www.asus.com.tw/vga/vgaindex.htm"]http://www.asus.com.tw/vga/vgaindex.htm[/url]

En vind alleen hun deluxe versie voor de 4600Ti
Mooi kaartje, dat zeker. Mijn (nieuwe pc) wordt een P4-2.20Ghz, dus het moet het trekken..

maar ik kan het verschil niet vinden tussen wel of niet Deluxe. Ik heb het proberen te vergelijken met een 4200 serie NON-deluxe. Maar daar zit ook gewoon DVI en gold coating op.

Kan iemand mij helpen? :'(

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:14
Deluxe is niet meer dan video-in er op :). En een berg aan software,je moet voor je zelf kijken wil ik deluxe ja of neej :? Je gebruikt het alleen bij video opnemen (video-recorder -> video in ).

• Centaur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 22:59

Centaur

Lieg niet,Verdraai de waarheid

Ik heb nu een Asus V8440 GF4 Ti 4400 (geen deluxe, die is er nog niet).
Hiervoor had ik een Asus V6800 GF 256 DDR Deluxe.

De deluxe versie biedt een paar leuke extra's (temp. sensor, vid. in enz.)......maar het is niet echt de moeite waard.
De kwaliteit van de Video In is matig, dus daar hoef je het alvast niet voor te doen.
De Temp. Sensor mis ik helaas wel, maar ik zou er nog steeds geen 50 euro voor betalen.

Ik raad je dus aan om gewoon de stand. versie te nemen, voor de (verouderde) software hoef je ook al geen deluxe te nemen.

Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex

Verwijderd

Topicstarter
thx guys ! ^_^

Eindelijk een antwoord na die lange jaren ^_-

Verwijderd

Topicstarter
uhhmm, even een klein vraagje erbij nog:

ik neem aan dat dit verschilt per serie / fabrikant ?

Of staat deluxe altijd voor:
-3D brilletje
-VIDEO input
-En een heat termometer

:)

Verwijderd

Hmm... ik krijg de indruk dat je een nieuwe pc hebt of gaat krijgen/bouwen en elk onderdeel hier ff de revu laat passeren, correct me if i'm wrong.
En vind alleen hun deluxe versie voor de 4600Ti
Mooi kaartje, dat zeker. Mijn (nieuwe pc) wordt een P4-2.20Ghz, dus het moet het trekken..
Een ja of nee deluxe hangt toch niet af van je proc? Zolang je aan de minimum eis voldoet tenminste.

De video-in vind ik wel redelijk van asus hoor, tenminste op de V3800 en V7700 deluxe wel dus op dit model zal het ook wel ok zijn. Erg handig als je aan het puteren bent en je wilt gelijk de tv in de gaten houden, daarvoor moet je dan wel ff een ouwe videorecorder aansluiten maar dis kan je voor weinig krijgen in een kringloop oid, loopwerk mag kappot zijn, je hebt em alleen nodig voor de tuner.

Maar -natuurlijk- verschilt de definitie van Deluxe per fabrikant. Kan je toch ook zelf wel ff nakijken?!? :?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:22

LopeZ

Too much is never enough

Zucht, is dit VB? Nee dus...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.