• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:30
rare topic titel idd, maar dancevalley biedt samen met apple de ipod (5gig versie) voor 299 Euro (incl btw) aan. komen er nog 10 Euro verzendkosten bij. in de pricewatch staat ie atm voor 387 euro. de 10 en 20 gig zijn ook tekoop maar voor de prijzen moet je dan bellen.

linkie : [url="http://www.mailamac.nl/dancevalley.php"]http://www.mailamac.nl/dancevalley.php[/url]

en hier toch nog even een plaatje van de ipod :

Afbeeldingslocatie: http://www.mailamac.nl/dancevalley/ipod.gif

lijkt me een leuke aanbieding toch ?

ps. nee ik werk niet voor dancevalley/mailamac/apple, kwou het alleen ff melden.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-02 17:18

IvoB

Prutst er rustig op los

mag ik deze schoppen?
Ik wil namelijk weten of er al mensen zijn die de Ipod via Mail a mac voor 299 euro binnen hebben. Het is een beetje onduidelijk wie er achter Mailamac zitten, wel weet ik dat ze in Uitgeest zitten.

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

IvoB schreef op 02 oktober 2002 @ 22:12:
mag ik deze schoppen?
Ik wil namelijk weten of er al mensen zijn die de Ipod via Mail a mac voor 299 euro binnen hebben. Het is een beetje onduidelijk wie er achter Mailamac zitten, wel weet ik dat ze in Uitgeest zitten.
Hoi... lotgenoot.
Ik ben ook zwaar verslaafd aan dat goedje.
Kheb bijna een hele muur vol.
Van 2 bij 3 :)

Mmhhh ik moet echt weten hoeveel die 10 giog versie kost.

Samen staan we sterk!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:37
Van de mail-a-mac website
Exclusief voor bezoekers van Dance Valley 2002 (en de website van DanceValley) heeft Mail-a-Mac een fantastische aanbieding voor de Apple iPod!
hoe willen ze eigenlijk checken of je wel een Dance Valley 2002 bezoeker bent.
want ik ben er geen maar een IPod voor €299 lijkt me wel wat :9

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
IvoB schreef op 02 oktober 2002 @ 22:12:

Het is een bekende winkel hoor. Dus je kan hem gewoon bestellen.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Scurra
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Lezen sunturion:
Exclusief voor bezoekers van Dance Valley 2002 (en de website van DanceValley)
En ik heb m'n iPod besteld via DanceValley, Mail-a-Mac handelt alles netjes af, reageren snel op mails en staan bekend als goede online-winkel. Mijn iPod staat klaar voor verzending (die overigens via TPG verloopt) en ik hoop hem zaterdag te ontvangen! :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 12:19

MaDLiVe

.-Observer-.

Maken ze van de 10 gig ook zo een leuk prijsje?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-02 21:57

chem

Reist de wereld rond

sunturion schreef op 02 oktober 2002 @ 23:04:
Van de mail-a-mac website
[...]

hoe willen ze eigenlijk checken of je wel een Dance Valley 2002 bezoeker bent.
want ik ben er geen maar een IPod voor €299 lijkt me wel wat :9

Achter Mail a mac zit een anderr gerenomeerd Apple dealer. Mail-a-mac is de gezichtloze, serviceloze variant van hun assortiment.

Verwacht van Mail-a-mac niets meer of minder dan dat jij je product voor de laagste prijs krijgt. Bij problemen moet je niet bij mail-a-mac zijn, mar ja - voor een dubbeltje...

(ik bestel er trouwens de meeste spullen waar ik geen problemen mee verwacht)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• saturn21
  • Laatst online: 04-03 06:06
Ik heb inmiddels mijn DanceValley iPod ontvangen. Perfecte service verder trouwens

• joop3
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Welke versie heb je genomen?
Ben namelijk wel geinteresseerd in de 10 of 20 gig versie...

Verwijderd

zijn er inmiddels al rprijzen van de 10 en 20 gig varianten bekend?

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

saturn21 schreef op 03 oktober 2002 @ 08:31:
Ik heb inmiddels mijn DanceValley iPod ontvangen. Perfecte service verder trouwens
heb m ook vandaag gehad, strak dingetje. Welke software gebruik je eigenlijk om te uploaden? Ik vind die Musicmatch maar niets...

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
joop3 schreef op 03 oktober 2002 @ 08:34:
Welke versie heb je genomen?
Ben namelijk wel geinteresseerd in de 10 of 20 gig versie...
:?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:52
10 gig versie kost gewoon 499
prijzen die ze je noemen aan de telefoon zijn excl btw... sneaky eikels daar

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• saturn21
  • Laatst online: 04-03 06:06
IvoB schreef op 05 oktober 2002 @ 17:36:
[...]

heb m ook vandaag gehad, strak dingetje. Welke software gebruik je eigenlijk om te uploaden? Ik vind die Musicmatch maar niets...
MusicMatch zou ik maar heel snel verwijderen :r

Gewoon EphPod installeren - freeware en razend snel >:) Om problemen te vermijden kun je beter trouwens alles van de iPod verwijderen, met EphPod heb je namelijk verder helemaal niets nodig.

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-03 18:08
Verkopen ze nu, ongeveer 2 maanden na dancevalley, dit apparaat nog steeds :?

• menn0
  • Laatst online: 04-03 13:16
ik heb mijn nieuwe 10gig al flink lateren kletteren, hij maakt nu bij het opspinnen (leest zo een paar liedjes in) een nogal naar geluidje (gewoon te duidelijk horen van de HD beetje hard GRRRRRR geluid..). Het is van de HD. Ik weet echter niet of ie het voor het kletteren ook deed. Misschien dat een van jullie mij hierbij kan helpen. Ik heb em zelf in de US gehaald dus garantie werkt niet zo geweldig denk ik :S? thnx!

Verwijderd

Had je hem maar niet in de US moeten kopen, goedkoop blijt dus duurkoop :P
Verder heb je hem laten vallen dus is het je eigen domme schuld, niemand kan je dus helpen en garantie clamen is dus kinderachtig.
Een GGGGGRRRRRR geluid heb ik zelf dus niet, dus je kan er vanuit gaan dat je hem onherstelbaar gesloopt heb, jammer joh.

• menn0
  • Laatst online: 04-03 13:16
hmm hij werkt nog steeds, en apple is wel wat vriendelijker dan jij :P
ze betalen het zelfs voor me het opsturen. Ik vind garantie claimen niet kinderachtig
dat ding kost 400 euro en moet dus tegen een stootje kunnen, niet na een keer lazeren gelijk piepen.

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

saturn21 schreef op 05 oktober 2002 @ 18:39:
[...]

MusicMatch zou ik maar heel snel verwijderen :r

Gewoon EphPod installeren - freeware en razend snel >:) Om problemen te vermijden kun je beter trouwens alles van de iPod verwijderen, met EphPod heb je namelijk verder helemaal niets nodig.
Ben ik het helemaal mee eens, EphPod rulez, je kan makkelijk je ID3 tags aanpassen namelijk.

Verwijderd

menn0 schreef op 06 oktober 2002 @ 13:10:
hmm hij werkt nog steeds, en apple is wel wat vriendelijker dan jij :P
ze betalen het zelfs voor me het opsturen. Ik vind garantie claimen niet kinderachtig
dat ding kost 400 euro en moet dus tegen een stootje kunnen, niet na een keer lazeren gelijk piepen.
Prima geregeld dan _/-\o_ van Apple :D
Ik ben het er mee eens dat het wel tegen een stootje moet kunnen, echter schreef jij dat je hem nog al hard had laten vallen, en daar kan bijna niks tegen, zelfs geen Apple Ipod.
Ik had het overgens niet onaardig bedoeld hoor, maar als ik iets mol ga ik geen garantie clamen(er zijner hier meer die er zo overdenken.)
Ik heb overgens mijn Ipad extra kunnen verzekeren voor 2 jaar tegen dit soort ongeluktjes, koste wel 48,- maar krijg als ik hem sloop alles lekker nieuw :*)

Verwijderd

Jasper schreef op 05 oktober 2002 @ 19:05:
Verkopen ze nu, ongeveer 2 maanden na dancevalley, dit apparaat nog steeds :?
dat zou ik ook wel willen weten :) .
En is het die versie met die vaste draaiknop?

• Scurra
  • Niet online
Ze verkopen hem nog steeds, en nee de 5GB-iPod wordt niet met vaste draaiknop verkocht, omdat dat model niet bestaat. :)

Verwijderd

Scurra schreef op 07 oktober 2002 @ 19:34:
Ze verkopen hem nog steeds, en nee de 5GB-iPod wordt niet met vaste draaiknop verkocht, omdat dat model niet bestaat. :)
Wat bedoel je?
Ik zoek namelijk gewoon die windows versie van 5 GB. Die is nergens met zo'n vaste draaiknop? Hebben alleen de nieuwere modellen dat dan ofzo?

• Scurra
  • Niet online
Alleen de nieuwe 10- en 20GB iPods hebben een vaste draaischijf. 5GB-iPod met vaste daaischijf bestaat niet. Hoezo wil je zo graag een vaste draaischijf hebben?

Verwijderd

Scurra schreef op 07 oktober 2002 @ 19:41:
Alleen de nieuwe 10- en 20GB iPods hebben een vaste draaischijf. 5GB-iPod met vaste daaischijf bestaat niet. Hoezo wil je zo graag een vaste draaischijf hebben?
leek me wel tof :P, maar die 300 euro is wel heel mooi, en 5 GB over 10 uur batterij tijd is voor mij voldoende :) , eens ff bellen morgen voor meer info :)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
gvd :( . Heb ik net een mp3-speler gekocht (waar ik overigens heel erg blij mee ben), krijg ik dit te zien. Vink nou niet echt leuk

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-03 18:08
ajampaniki schreef op 07 oktober 2002 @ 20:16:
gvd :( . Heb ik net een mp3-speler gekocht (waar ik overigens heel erg blij mee ben), krijg ik dit te zien. Vink nou niet echt leuk
Iets beter researchen de volgende keer ;)

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-03 20:11

PnD

like in Pinda ^_^

ik wil hem ook wel!!!!
nu nog iemand die naar dancevalley is geweest :S:S:S

• Scurra
  • Niet online
PnD:
Exclusief voor bezoekers van Dance Valley 2002 (en de website van DanceValley)
:z

• IvoB

IvoB

Prutst er rustig op los

is het al iemand gelukt de nieuwe firmware 1.2.2 in te laden? Het enige programma waarmee dat kan in Xplay, en die werkt niet lekker hier. De meegeleverde tool van Apple werkt alleen met versie 1.2.1.
(Het gaat btw om de Dancevalley 5GB Windows versie)
Pagina: 1