Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
ziet er iid niet uit trouwns...
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Het komt erop neer dat hij moet bijklussen, omdat MT niet goed genoeg verdient. Vandaar dat hij <font color=magenta>GoT Pimp</font> is
Hmmm... ik vind het iig een verrekt irritant kleurtje wat meteen de aandacht naar zich toetrekt, en dat kan toch nooit de bedoeling zijn lijkt me... misschien een wat minder fel kleurtje gebruiken?Op zaterdag 27 juli 2002 11:50 schreef Durden het volgende:
[url="http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/3564"]http://huischkamer.tweakers.net/forum/list_messages/3564[/url]
Het komt erop neer dat hij moet bijklussen, omdat MT niet goed genoeg verdient. Vandaar dat hij <font color=magenta>GoT Pimp</font> is
Virussen? Scan ze hier!
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Verwijderd
Of lees ik hier iets wat lijkt op jaloezie ?Op zaterdag 27 juli 2002 11:51 schreef wildhagen het volgende:
Hmmm... ik vind het iig een verrekt irritant kleurtje wat meteen de aandacht naar zich toetrekt, en dat kan toch nooit de bedoeling zijn lijkt me... misschien een wat minder fel kleurtje gebruiken?
Ik zie z'n punt er wel in, 't jouwe ookOp zaterdag 27 juli 2002 11:58 schreef Courage het volgende:
[..]
Of lees ik hier iets wat lijkt op jaloezie ?![]()
Zal wel bij speculeren blijven
't is wel een ehh, foute kleur, geef toe
Saved by the buoyancy of citrus
Yikes, nee zeg... met die kleur wil ik liever nog niet dood gevonden wordenOp zaterdag 27 juli 2002 11:58 schreef Courage het volgende:
[..]
Virussen? Scan ze hier!
We waren gisteren Daniel aan het vervelen en AntonT heeft op mijn verzoek dit aangepast
Laat mensen ook even hun lol hebben
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Ja, ik wil ook wel zo'n autoOp zaterdag 27 juli 2002 11:58 schreef Courage het volgende:
[..]
De roze nick was mijn voorstelOp zaterdag 27 juli 2002 12:04 schreef Traag het volgende:
Niet zeuren wildhagen
We waren gisteren Daniel aan het vervelen en AntonT heeft op mijn verzoek dit aangepast
Laat mensen ook even hun lol hebben
en eerst wilden ze Pimp doen, maar ik vond GoT Pimp beter..
Maar wees eerlijk, GoT Pimp staat mooi achter zn nick heh?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
nietus was mijn ideeOp zaterdag 27 juli 2002 12:07 schreef Destruction het volgende:
[..]
De roze nick was mijn voorstel
en eerst wilden ze Pimp doen, maar ik vond GoT Pimp beter..
Maar wees eerlijk, GoT Pimp staat mooi achter zn nick heh?![]()
*zoekt logs*
http://www.NUiPhone.nl/
EgnieOp zaterdag 27 juli 2002 12:17 schreef Diaboluzzz het volgende:
[..]
nietus was mijn idee
*zoekt logs*
1
| [13:10] <Destruction> met een roze nick en dan GoT Pimp als status :P |
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
het was Daniel zelf
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <Diaboluzzz> (20:17) * @Daniel werkt aan z'n imago ;) << je mag wel een weekje de boot lenen, is je imago weer toppie, 4 naakt vrouwtjes voor opt dek (20:20) (20:20) <Diaboluzzz> klaar (20:20) (20:20) <Diaboluzzz> :P (20:21) (20:21) <Destruction> Diaboluzzz: als je een pimp image wil wel :P (20:21) (20:21) <Diaboluzzz> ja maar got image en pimp imgae heffen elkaar op heh (20:21) (20:21) <Diaboluzzz> :P (20:21) (20:21) <@Daniel> dacht ik oko (20:21) (20:21) <Destruction> ghehe (20:21) (20:21) <@Daniel> dus GoT-p1mp is goed |
http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
Hmm..vriendin/vrouw? Dan weet je meer dan ikOp zaterdag 27 juli 2002 11:49 schreef mgfun het volgende:
Als ik me niet vergis heeft hij een vriendin / vrouw. Dus zo gay zal ie niet zijn.
ziet er iid niet uit trouwns...
En ik ben GoT pimp, da's wat anders dan GoT gay
Ik vroeg me al af waar deze voor was
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
ROFLOp zaterdag 27 juli 2002 14:10 schreef bobo1on1 het volgende:
[url="http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/41"]http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/41[/url]
Ik vroeg me al af waar deze voor was
sssssst! da's voor onze nieuw affiliate met JabJum
OEI Yabyum, ff bellen ?Op zaterdag 27 juli 2002 14:13 schreef Daniel het volgende:
[..]
ROFL![]()
sssssst! da's voor onze nieuw affiliate met JabJum
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Vast nietOp zaterdag 27 juli 2002 20:42 schreef botoo het volgende:
Je mag met zo'n kleurtje wel oppassen dat je voor het einde van het weekend geen pijn in je ( * Arno ) overhoud...
Jeremy Clarkson
Ik zou best wel zo'n kleurtje willen hoorOp zaterdag 27 juli 2002 11:58 schreef Courage het volgende:
[..]
Ff voor de duidelijkheid:
Ik geen homo...
(Dat julie geen rare dingen gaan denken
Een BV mag geen donaties accepteren ofzo.... belasting = weirdOp zondag 28 juli 2002 22:23 schreef raptorix het volgende:
Als ik die kleur mag doneer ik morgen 100 euro aan tweakers.net
Jeremy Clarkson
het wordt steeds maffer hier op GoT
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.