[GBA] Zelda??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:57

-ET-

Phone Home

Topicstarter
hallo mensjes,

weet iemand of er een Zelda voor de GBA word ontwikkeld of als is. Kon hem in de winkel niet vinden (of ik ben scheel dat kan natuurlijk ook) Ik heb op GoT ook al gezocht maar vond alleen een flame topic en een topic over zelda van de GBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja Zelda komt op de GBA maar als je Zelda 3 (op de Snes dus) hebt gespeelt dan ken je deze game ook hij is namelijk percies hetzelfde zitten wel een paar extra opties bij. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Zelda: Oracle of Seasons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 11:28 schreef schnumi het volgende:
ja Zelda komt op de GBA maar als je Zelda 3 (op de Snes dus) hebt gespeelt dan ken je deze game ook hij is namelijk percies hetzelfde zitten wel een paar extra opties bij. :)
Ik heb hem wel eens gespeeld bij een vriend van me. Maar nooit uitgespeeld, vond hem trouwens wel heel vet. Ik heb de GBA ook gekocht voor Mario Kart en Zelda (alleen die was er nog niet).

Enig id wanneer hij uit komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

hier wat info:

[url="http://pocket.ign.com/articles/360/360842p1.html"] info Zelda[/url]

daar staat 9 december 2002 maar dat is in amerika.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 27 juli 2002 11:29 schreef NG het volgende:
Zelda: Oracle of Seasons :)
die is voor de GBC ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
Ook al is hert een directe port, ik koop hem zeker, dan komt die nostalgie weer boven drijven.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
daar vond ik dat topic over :)

Maar zelda multiplay, stoer.... Ik hoop dat ze hem ook snel releasen in europa. Zelda is gewoon the best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 27 juli 2002 11:36 schreef robertos het volgende:
Ook al is hert een directe port, ik koop hem zeker, dan komt die nostalgie weer boven drijven.
zekers al die prachtige muziekjes ohh ik krijg gewoon de rillingen alleen al als ik er aan denk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
maar hebben ze de graphics nou ook wat opgepoetst??? tis tenslotte ontworpen voor 16bit maar GBa is 32bit dus zou het weer wat fraaier kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
Het wordt een directe poort, maar dan met Multi-pleejer support :9~

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Op zaterdag 27 juli 2002 11:42 schreef -ET- het volgende:
maar hebben ze de graphics nou ook wat opgepoetst??? tis tenslotte ontworpen voor 16bit maar GBa is 32bit dus zou het weer wat fraaier kunnen
zou het niet weten hoor. :) misschien ziet alles er idd wat strakker uit en wat meer kleur ofzo maar niet echt wereldschokkende veranderingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
die multiplayer is toch een op zich staand spel
But the real treat in Legend of Zelda Advance is the inclusion of a brand new game, Legend of Zelda: The Four Swords. This is the first time a Zelda game has gone multiplayer...and once you experience the link of Link, you'll understand all the fun you can have in this mode.
bron link van schnumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ja een opzich staand deel van het spel maar niet met nieuwe levels dacht ik. :) gewoon dezelfde wereld alleen dan met 4 personen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
gewoon met 4 man door die wereld :D Ik ben alleen benieuwd of iedereen dan de game moet hebben of dat er maar een cartridge voor nodig is zoals mariokart (tenminste zo begreep ik het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:03

MaDLiVe

.-Observer-.

Op zaterdag 27 juli 2002 11:51 schreef -ET- het volgende:
gewoon met 4 man door die wereld :D Ik ben alleen benieuwd of iedereen dan de game moet hebben of dat er maar een cartridge voor nodig is zoals mariokart (tenminste zo begreep ik het)
Volgens mij hoeft dat niet hoor :)

1 game is voldoende.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Dat dacht ik ook, maar ik wist het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:52

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op zaterdag 27 juli 2002 11:42 schreef -ET- het volgende:
levels zijn exact hetzelfde als de originele zelda op de snes, alleen de sprites voor link zijn nu zoals ze ontworpen worden voor de nieuwe gamecube zelda

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
ik ben toch wel heel benieuwd, release amerika is 9 dec. ik hoop dat hij dan ook in Europa uit komt. Leuk kerst cadeau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 19:53
lijkt me wel lachuh, al heb ik me gba al lang niet meer, zelda op mn dreamcast met emulator roelt trouwens wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
ik heb hem net vandaag gehaald. Maar emu vind ik toch altijd net ff anders. Kweet niet hoe dat komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
omg, das nog es lang geleden dat ik dat spel gespeeld heb...
Dat waren nog eens tijden :)

Als je em nog niet (helemaal) kent -> KOPEN DIE HAP! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er komt een GBA Zelda, genaamd Legend of Zelda: The Four Swords.

De singleplayer is een directe port van Legend of Zelda: Link to the Past (Zelda 3 voor de SNES). De multiplayer is compleet nieuw. Je kan dan met vier verschillende mensen je GBA linken en samen speciaal ontworpen multiplayer missies spelen.

Daarnaast is er een optie om deze Zelda te connecten met de GameCube Zelda voor speciale missies. Bijvoorbeeld: met de GBA bestuur je Link's elfje en moet je vooruitvliegen en verborgen mijnen markeren zodat Link (cube) die kan omzeilen.

Ook deze Zelda wordt weer gemaakt door Capcom (o.a 'Oracle of Seasons' en 'Oracle of Ages')

Multiplayer:

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda_lttp/e3_zeldalttp_gba_ss03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda_lttp/e3_zeldalttp_gba_ss05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda_lttp/e3_zeldalttp_gba_ss08.jpg

Singleplayer:

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda_lttp/e3_zeldalttp_gba_ss04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda_lttp/e3_zeldalttp_gba_ss09.jpg

[url="http://media.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda_lttp/e3_zeldalttp_agb_mov02.wmv"]E3 trailer (must-see)[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
ziet er goed uit die screenshots, ik kan haast niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelda 3 is nog steeds het beste spel ooit imho! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:09
Op zaterdag 27 juli 2002 11:36 schreef robertos het volgende:
Er komt ook een 4-player mode ofzo in geloof ik.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Tja.. kvind het toch jammer dat er geen nieuwe GBA Zelda komt (voorlopig)... Dit vind ik gewoon goedkoop scoren. Ik ga niet nog eens het geld uitgeven voor hetzelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -ET-

-ET-

Phone Home

Topicstarter
Op zondag 28 juli 2002 23:32 schreef Bosmonster het volgende:
Tja.. kvind het toch jammer dat er geen nieuwe GBA Zelda komt (voorlopig)... Dit vind ik gewoon goedkoop scoren. Ik ga niet nog eens het geld uitgeven voor hetzelfde spel.
Tja ik heb nooit een SNES gehad, dus ik heb het spel nooit uitgespeeld. Maar inderdaad er zijn een hoop SNES games direct overgezet voor de GBA, ook die mario World die je er bij krijgt. En mario kart. Maar het blijven hele goede spellen.
Pagina: 1