"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb hem wel eens gespeeld bij een vriend van me. Maar nooit uitgespeeld, vond hem trouwens wel heel vet. Ik heb de GBA ook gekocht voor Mario Kart en Zelda (alleen die was er nog niet).Op zaterdag 27 juli 2002 11:28 schreef schnumi het volgende:
ja Zelda komt op de GBA maar als je Zelda 3 (op de Snes dus) hebt gespeelt dan ken je deze game ook hij is namelijk percies hetzelfde zitten wel een paar extra opties bij.
Enig id wanneer hij uit komt??
[url="http://pocket.ign.com/articles/360/360842p1.html"] info Zelda[/url]
daar staat 9 december 2002 maar dat is in amerika.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Maar zelda multiplay, stoer.... Ik hoop dat ze hem ook snel releasen in europa. Zelda is gewoon the best
zekers al die prachtige muziekjes ohh ik krijg gewoon de rillingen alleen al als ik er aan denk.Op zaterdag 27 juli 2002 11:36 schreef robertos het volgende:
Ook al is hert een directe port, ik koop hem zeker, dan komt die nostalgie weer boven drijven.
zou het niet weten hoor.Op zaterdag 27 juli 2002 11:42 schreef -ET- het volgende:
maar hebben ze de graphics nou ook wat opgepoetst??? tis tenslotte ontworpen voor 16bit maar GBa is 32bit dus zou het weer wat fraaier kunnen
bron link van schnumiBut the real treat in Legend of Zelda Advance is the inclusion of a brand new game, Legend of Zelda: The Four Swords. This is the first time a Zelda game has gone multiplayer...and once you experience the link of Link, you'll understand all the fun you can have in this mode.
Volgens mij hoeft dat niet hoorOp zaterdag 27 juli 2002 11:51 schreef -ET- het volgende:
gewoon met 4 man door die wereldIk ben alleen benieuwd of iedereen dan de game moet hebben of dat er maar een cartridge voor nodig is zoals mariokart (tenminste zo begreep ik het)
1 game is voldoende.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
levels zijn exact hetzelfde als de originele zelda op de snes, alleen de sprites voor link zijn nu zoals ze ontworpen worden voor de nieuwe gamecube zeldaOp zaterdag 27 juli 2002 11:42 schreef -ET- het volgende:
maar hebben ze de graphics nou ook wat opgepoetst??? tis tenslotte ontworpen voor 16bit maar GBa is 32bit dus zou het weer wat fraaier kunnen
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat waren nog eens tijden
Als je em nog niet (helemaal) kent -> KOPEN DIE HAP!
Verwijderd
De singleplayer is een directe port van Legend of Zelda: Link to the Past (Zelda 3 voor de SNES). De multiplayer is compleet nieuw. Je kan dan met vier verschillende mensen je GBA linken en samen speciaal ontworpen multiplayer missies spelen.
Daarnaast is er een optie om deze Zelda te connecten met de GameCube Zelda voor speciale missies. Bijvoorbeeld: met de GBA bestuur je Link's elfje en moet je vooruitvliegen en verborgen mijnen markeren zodat Link (cube) die kan omzeilen.
Ook deze Zelda wordt weer gemaakt door Capcom (o.a 'Oracle of Seasons' en 'Oracle of Ages')
Multiplayer:

Singleplayer:

[url="http://media.nintendo.com/nintendo/contents/gamepage/gamecontent/images/e3/zelda_lttp/e3_zeldalttp_agb_mov02.wmv"]E3 trailer (must-see)[/url]
Er komt ook een 4-player mode ofzo in geloof ik.Op zaterdag 27 juli 2002 11:36 schreef robertos het volgende:
Ook al is hert een directe port, ik koop hem zeker, dan komt die nostalgie weer boven drijven.
Tja ik heb nooit een SNES gehad, dus ik heb het spel nooit uitgespeeld. Maar inderdaad er zijn een hoop SNES games direct overgezet voor de GBA, ook die mario World die je er bij krijgt. En mario kart. Maar het blijven hele goede spellen.Op zondag 28 juli 2002 23:32 schreef Bosmonster het volgende:
Tja.. kvind het toch jammer dat er geen nieuwe GBA Zelda komt (voorlopig)... Dit vind ik gewoon goedkoop scoren. Ik ga niet nog eens het geld uitgeven voor hetzelfde spel.