ik klrijg telkens een stuk of 10 per dag van de rare emails in mn inbox in spaanse taal en soms ook in engelse taal..
wat kan ik hieraan doen?
MVG
wat kan ik hieraan doen?
MVG
Virussen? Scan ze hier!
Voor 99 procent zeker is dat W32/Duni.worm, zie [url="http://vil.nai.com/vil/content/v_99547.htm"]http://vil.nai.com/vil/content/v_99547.htm[/url]Op zaterdag 27 juli 2002 11:17 schreef veldmuis het volgende:
ik ook!
313 kb, met een cpl erbij
in mn hotmail
iemand enig id welk virus dat is...
die mcafee in hotmail ziet m niet als virus als ik m ga downloaden...
Virussen? Scan ze hier!
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Nee, die niet, maar bij Hotmail lopen ze altijd achter met het updaten van hun virusscanner. Daarom prefereer ik altijd toch echt een lokale scanner geinstalleerd te hebben, en anders een betere onlinescanner als HouseCall te gebruiken.Op zaterdag 27 juli 2002 11:23 schreef bobo1on1 het volgende:
Het gaat over de mcafee die in hotmail zit, daar kun je zelf nix aan updaten hoor.
Virussen? Scan ze hier!
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
[update]Ik heb net eventjes een van de attachements (listado_de_porquerias.cpl) door de virusscanner gehaald waarna ik de afzender ga blokkeren.
Uitslag virusscan:
Infected: I-Worm.Kitro.c
Pas dus uit!
You can't have everything. Where would you put it?
Ik heb me pc nu helemaal gescand met Norton en online met MC-afee, maar toch blijf ik het virus ontvangentweakerbee schreef op 27 July 2002 @ 15:02:
Het is een vreselijk hardnekkig virus, dat .CPL spul. Je zult je computer helemaal moeten scannen, want hij gooit op de meest idiote plaatsen kopieen van zichzelf neer...
Wanbeleid is ook beleid.
Die mensen in je contactlist hebben zeker nog nooit van een virusscanner gehoord?duponjan schreef op 25 May 2003 @ 17:45:
Dat is het gekke, ik verstuur deze virussen en ik krijg ze dan ook weer terug.
Nu zend ik zelf geen meer, maar iedereen in me contact list stuurt ze wel terug naar mij
Verwijderd
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
Mooi icoon trouwensVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 17:58:
Dat is het ook, vrienden in je contactlist, vraag ze allemaal een scann te doen.
tvw
Dat ligt aan de mensen die jou dit virus toesturen, kun jij verder niets aan doen.duponjan schreef op 25 May 2003 @ 17:39:
Ik heb me pc nu helemaal gescand met Norton en online met MC-afee, maar toch blijf ik het virus ontvangen
Dit topic is gesloten.
![]()