Toon posts:

Winkelwagen met Ultradev

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Ik ben een winkelwagen aan het maken met Ultradev 4. Hiervoor heb ik een extra extension erop gezet. Nu is de winkelwagen bijna klaar en werkt die ook. Nu wil ik de server behaviour "Save cart to table" gebruiken om de bestelde producten in een database op te slaan. In het venster dat dan komt selecteer ik dan de connection, maar dan krijg ik de volgende foutmelding:

While executing onChange in UC_SaveToTableOnInsert_ASP.htm, the following Javascript error(S) occurred:
At line 338 of file "D:\Program Files\Macromedia\Dreamweaver Ultradev 4\UC_SaveToTableOnInsert.js": getEnclosingTokenForSQLType is not defined.

Ik ben toen naar dat bestand gaan kijken en naar de juiste regels. Dit ziet er dan als volgt uit (de eerste regel is r 337).

function onChangeUniqueIDDest() {
colName = LIST_UNIQUEIDDEST.getValue();
if (getEnclosingTokenForSQLType(MAP_COL_TYPES[colName]) == "") {
CB_UNIQUECOLISNUMBER.checked = true;
} else {
CB_UNIQUECOLISNUMBER.checked = false;
}
}

Waar ligt dit aan en hoe kan ik het toch nog maken dat de bestelde producten in een database worden opgeslagen?

Alvast bedankt

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
if (getEnclosingTokenForSQLType(MAP_COL_TYPES[colName]) == "")
Hij kan blijkbaar de functie getEnclosingTokenForSQLType() niet vinden.
Die zul je dus moeten includen ergens

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Topicstarter
Maar waar moet ik die dan toevoegen\? En de grootste vraag: Wat moet ik dan erbij zetten? Ik heb namelijk geen flauw idee!

Alvast bedankt

Kan iemand mij SVP helpen met dit probleem!?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Kijk eens in de quickstart wat ze over kicken zeggen :)

Maar varder maak je hier gebruik van een programma die code genereert (neem ik aan). Jij (neem ik ook aan) hebt (met alle respect) waarschijnlijk geen enkel ID waarvoor al die code precies dient. Ik denk dat je met dit probleem beter aan kunt komen bij de makers van die extensie van ultradev. Deze extra extension is waarschijnlijk degene die de fout genereerd.

en (zoals ook in die quickstart te lezen is) leveren wij geen support op programma's van anderen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.