Toon posts:

Brander met kuren :)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb al een jaar de Philips CDRW-404 (4x2x32) & deze werkt met zware kuren, voorbeeld : Je zit lekker te unreallen, wat gebeurt er, het laatje gaat zomaar open, Hij zoekt naar een cd die er niet in zit, ga zo maar door, Dit laat mijn systeem heel vaak een paar sec hangen (De Secundary poort wordt daardoor inbeslag genomen alsmede het systeem) & ik weet niet meer wat ik moet doen, Dit apparaat stelt mij in staat om nog zelfs de meest bekrasde cd's nog te kunnen lezen (wat een plextor niet kan vergeleken met deze), Ik wil 'm niet wegdoen, blijkbaar zit er dan ergens een los contact maar mijn vraag is of jullie dit ook hebben meegemaakt. Wat wel een x is gebeurd is dat de cd-lade openstond, de voorbel ging & dat ik uit een sprong naar de deur wou lopen en een bij wijze van klapper tegen de open lade maakte, 1 zijde is gebroken maar doet het nog goed, zit niet scheef etc. :?

Edit : Het apparaat is nu niet meer voor een tijd aangesloten.

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 12:23
Over vage klachten met Philips CD-branders:

Ik had een CCD3610 en zodra in windows media player opende, duurde dat ongeveer een minuut. Als ik de brander eraf haalde, startte wmp gelijk op. Ook inderdaad problemen dat de IDE poort heel lang bezet was, zonder dat ik wou branden en zonder dat ik maar iets met die brander deed. Ik heb toen de firmware er opnieuw in gedaan en die brander werkt nu nog perfect bij een goeie vriendin van mij. Geen problemen meer gehad. Dus dat is het proberen eens waard....

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 09:39 schreef Rendier2710 het volgende:
Over vage klachten met Philips CD-branders:

Ik had een CCD3610 en zodra in windows media player opende, duurde dat ongeveer een minuut. Als ik de brander eraf haalde, startte wmp gelijk op. Ook inderdaad problemen dat de IDE poort heel lang bezet was, zonder dat ik wou branden en zonder dat ik maar iets met die brander deed. Ik heb toen de firmware er opnieuw in gedaan en die brander werkt nu nog perfect bij een goeie vriendin van mij. Geen problemen meer gehad. Dus dat is het proberen eens waard....
Waar heb jij die firmware vandaan?? philips?

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

ik heb dat ook eens gehad met een HP 4/4/32 brander, maar het ging bij mij vanzelf over na een tijdje. maar toch maar een ander gekocht.....24 of 32 speed branders van Lite-on kosten geen zak meer en zijn goed en 32 speed is o zo fijn. (mijnes is trouwens 24/10/40 @ 32/12/40)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05:49
Op zaterdag 27 juli 2002 09:48 schreef LiSm het volgende:

[..]

Waar heb jij die firmware vandaan?? philips?
Meuktracker :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 09:54 schreef djgero het volgende:

[..]

Meuktracker :?
Edit - Waar vindt ik meuktracker??

Verwijderd

[url="http://www.tweakers.net/meuktracker"]http://www.tweakers.net/meuktracker[/url] :?
Pagina: 1