Gisteren was ik lekker aan het computeren totdat mijn leds op mijn cast knipperde. Ik meteen de sekker eruit. Alles eruitgetrokken. Voeding eens los getest niks nadus dus waarschijnlijk sluiting in de voeding geweest. Daar ging mijn twee week oude pctje naar ....
De dode componenten zijn:
- Asus P4t533-c
- Ati Radeon 8500 64mb
- maybe 2x256 rimm double sided
- maybe proc PT4 1,8
Wat kan ik nu doen alles is te claimen waarschijnlijk maar de case (chieftec) heb ik tijdens de niet voordelige MEMO uitverkoop weken gekocht. En nu hebben ze van alle fabrikanten service nummers op de site staan behalve van Chieftec ja Chieftec ja. Dus zeer baluh.
Kan ik Chieftec niet op een of de andere manier daarvoor aansprakelijk stellen voor het feit van die kapotte voeding??
Enja het was allemaal goed geassembleerd. Het is echt een fout van Chieftec!
De dode componenten zijn:
- Asus P4t533-c
- Ati Radeon 8500 64mb
- maybe 2x256 rimm double sided
- maybe proc PT4 1,8
Wat kan ik nu doen alles is te claimen waarschijnlijk maar de case (chieftec) heb ik tijdens de niet voordelige MEMO uitverkoop weken gekocht. En nu hebben ze van alle fabrikanten service nummers op de site staan behalve van Chieftec ja Chieftec ja. Dus zeer baluh.
Kan ik Chieftec niet op een of de andere manier daarvoor aansprakelijk stellen voor het feit van die kapotte voeding??
Enja het was allemaal goed geassembleerd. Het is echt een fout van Chieftec!