Voor zij die nog weten waar Sierra voor stond.
[url="http://www.albartus.com/motas/"]Mystery Of Time And Space.[/url]
[url="http://www.albartus.com/motas/"]Mystery Of Time And Space.[/url]
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
*SPOILER :+*Op zaterdag 27 juli 2002 10:51 schreef Scarecrow het volgende:
ik ook niet;
dus zo ver de poster onder de deur geschoven
en een sleutel onder het kussen (op bed) gehaald
maar je kunt er wel het schilderij mee naar beneden halenOp zaterdag 27 juli 2002 10:53 schreef White Dust het volgende:
[..]
*SPOILER :+*
met de sleutel kun je de locker openen en daar krijg je een schroevendraaier... maar die kop is te groot voor het sleutelgat van de deur...
IK BEN UIT DE EERSTE KAMER, heel erg simpel is het...Op zaterdag 27 juli 2002 10:55 schreef DaRKie het volgende:
[..]
maar je kunt er wel het schilderij mee naar beneden halen
nut? don't know(yet:))
De bak krijg je niet open, dus eerst moet je iets vinden waarmee je de bak open krijgt...Op zaterdag 27 juli 2002 11:02 schreef DaRKie het volgende:
hoe krijg je die floppy die je vind in die commodore?
d8 ik al aanOp zaterdag 27 juli 2002 11:04 schreef White Dust het volgende:
[..]
De bak krijg je niet open, dus eerst moet je iets vinden waarmee je de bak open krijgt...
Verwijderd
Haha jah me2 je moet de poster weer terug halen onder deurOp zaterdag 27 juli 2002 10:56 schreef White Dust het volgende:
[..]
IK BEN UIT DE EERSTE KAMER, heel erg simpel is het...
Found itOp zaterdag 27 juli 2002 11:06 schreef DaRKie het volgende:
[..]
d8 ik al aan
maar kvond niet wat
het is dan ook iets vrij klein dat je moet vinde
heb het wel nu
dunno
misschien wil je dat floppy uit die bak halen????Op zaterdag 27 juli 2002 12:05 schreef Scarecrow het volgende:
snap er nix meer van;
ik heb zo'n 'pen' / 'spijker' van de valg van comodore
ik heb zo'n bak met diskette er in
wtf moet ik doen (subtiel hintje graag0
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq