Toon posts:

pc boot heel langzaam of zelfs niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klink misschien een beetje vaag maar de pc boot eigenlijk helemaal niet meer. Had hem uit geleend aan iemand (|:( ) omdat die pc in de maak was, maar nu bleek er na een dag opeens iets met mijn pc. de HD geeft tikken (een Fujitsu mpg3307at), als de pc aan gaat duurt het detecten van de hdd 3 minuten (met die fujitsu of een maxtor of een WD samen de cdroms) als ik dan de del knop indruk en ik ga bv ff naar de wc handjes wassen en weer terug loop zie ik net dat het bios scherm aan gaat (dat blauwe scherm dus) verder opstarten duurt ook achtelijk lang. Heb 1 van jullie dit mee gemaakt? weet niet of de cdroms kapot zijn maar de hdds wel 't moederboord wel (ecs kvza) nou tis een beetje laat ben een beetje vert%#fd dus misschien staat het wel vol met schrijf fouten maar dat ken me ff niks schelen ben een beetje :(

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-08 01:26
yup, had ik aantal weken geleden met m'n Maxtor. (nog geen halfjaar oud) windows booten duurde 15 minuten, ik kon geen scandisk doen: crash. kon niet formateren: crash. ik had ook rare "klikken" alles supersloom.

volgende dag deed ie het weer :?
(wel alle HD's afzonderlijk geboot, kabels in/uit)

supervaag...

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-07 22:04

Ursamajor

Astrofotograaf

Ja, zo dra je hd rare geluiden begint te maken, wordt het tijd om alles eraf te halen (veilig te stellen) en er een nieuwe in te zeten. Het wordt namelijk alleen maar erger met de fouten op die disk.

Gadgets FTW!