Update 4:!!!
Ik heb op aanraden van een medewerken van Alternate de deur niet open gedaan. Zodat ik de Alternate Servicedesk kon bellen. Ik heb niet open gedaan en wat zie ik daar op de mat liggen ? dit briefje:
Ik moet dus 13.50 euro betalen voor de verzendkoste naar mij retour, omdat HUN niks konden vinden aan de hand van mijn klacht omschrijving, de 35,- euro onderzoeks kosten hebben ze door de vingers gezien.
Ik heb de betreffende winkel dus aan de lijn gehad, en men zei dat dit heel normaal was omdat ik een schijf naar hun stuurde die gewoon goed is.
Ik kon mijn geld niet terug krijgen, omdat het al een gebruikt produkt was.
Ik kon de kosten betalen, of de hdd weigeren in dat geval werdt ie trug gestuurt, en krijg ik na 3maand een brief dat mijn hdd daar licht, en ik hem trug kan krijgen als ik 27,00 euro betaal!!
Oftewel, ik heb nu totaal 13,50 euro (toen ik hem besteld had) 6,00 euro (verzonden naar hun) , en nu 13,50 euro (retour naar mij toe) moeten betalen.
Ik heb de hdd nog niet in mijn bezit maar ik ga hem morgen ophalen. En dat is al een totaal bedrag van 33,- euro !! waar ik geen flikker aan gehad heb. Ik ga toch niet zomaar een harde schijf opsturen die goed is
Ik weet niet wat ik nu moet handelen en daarom vraag ik jullie hulp, met die winkel is niet te handelen!!! Plz help me what to do!