Toon posts:

Iiyama HM704UTC probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb gisteren mijn nieuwe beeldcanon binnengekregen, maar wat mij opvalt is het volgende, namelijk:

Links van de monitor rechts en onder loopt een zwarte nogal redelijk dikke rand, zit in de monitor zelf zo te zien, want anders had ik daar wel beeld :P

Maar dat heb ik niet.

Dit is een pic om het iets duidelijker te maken.

[img][url="ftp://ftp.brunssum.net/home/badman/www/iiyama.JPG"]ftp://ftp.brunssum.net/home/badman/www/iiyama.JPG[/url][/img]

Is dit normaal bij dit beeldscherm of niet.

Heb idd gesearched en kwam op dit topic, maar daar had ik niets aan: [topic=528095/1/25]

Hopelijk weten jullie het.........

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10-2025

Hironshy

Orooo!!!

Ik heb dat monitor ook en die dikke zwarte randen heb je volgens mij bij elke monitor....

• htol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-04-2024
De intstelingen veranderen helpt ook niet?? Zo niet, even contact opnemen met iiyama (de hebben een uitstekende service btw ;) ) en kijken wat die te zeggen hebben

Mooi schermpje btw *D

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 00:25 schreef Hironshy het volgende:
Ik heb dat monitor ook en die dikke zwarte randen heb je volgens mij bij elke monitor....
Ah dus jij hebt de foto van moi gekeken en jij hebt dit dus ook.

Wat ik vreemd vind is dat boven dan weer geen zwarte rand loopt.

Verwijderd

mmm als ik dicht bij mijn scherm zit (704MT) en ik kijk wat schuin omlaag zie ik ook dezelfde randen.... wat je ziet is gewoon het glas dat doorloopt onder de plastic randen...

ga maar eens van onderen naar je scherm kijken, dan zie je dat die onderste rand ineens bovenin zit....

oplossing : ga rechter voor je scherm zitten, en niet 10 centimeter er vanaf |:(

• Hironshy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-10-2025

Hironshy

Orooo!!!

Als je beter kijkt zie je ook dat er bovenaan een dikke zwarte rand is. Heb net ff op mn 15 inch monitor gekeken en ook daar heb je van die randen, dus maak je nou maar geen zorgen, die zwarte randen zijn normaal.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 00:29 schreef danokorst het volgende:
mmm als ik dicht bij mijn scherm zit (704MT) en ik kijk wat schuin omlaag zie ik ook dezelfde randen.... wat je ziet is gewoon het glas dat doorloopt onder de plastic randen...

ga maar eens van onderen naar je scherm kijken, dan zie je dat die onderste rand ineens bovenin zit....

oplossing : ga rechter voor je scherm zitten, en niet 10 centimeter er vanaf |:(
Ik begrijp wat je bedoelt als je van onder kijkt zie je het inderdaad, maar ik heb het over als je er gewoon voor zit, zie tekening, deze tekening heb ik gemaakt zoals ik hem ook echt zie.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 00:33 schreef Hironshy het volgende:
Als je beter kijkt zie je ook dat er bovenaan een dikke zwarte rand is. Heb net ff op mn 15 inch monitor gekeken en ook daar heb je van die randen, dus maak je nou maar geen zorgen, die zwarte randen zijn normaal.
eignelijk best vreemd, aangezien ik dat bij mijn vorige 15" en 19" niet had, maar ja dit is een iiyama en dat was een scott en een viewpoint, opzich is dit wel jammer, maar ja nogmaals niets aan te doen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou, morgen ga ik toch eens bellen naar Iiyama, en kijken wat hun zeggen.

Er volgt verslag....

Intussen, reacties zijn welkom, m.b.t het topic onderwerp :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou,

Ik bel net, maar helaas is de helpdesk niet open, op zaterdag is die gesloten :( :(

Nou ja, ik heb de zaak waar ik hem gekocht heb nog gemailt, en die zeggen van het KAN zijn dat de monitor niet helemaal goed in zijn kast zit.

Daarom: zijn er nog meer mensen met deze monitor die dit probleem hebben? of is dit toch normaal?

Verwijderd

Heb je al geprobeerd om je scherm goed te positioneren met de instellingen van de monitor.

Ik heb daar namelijk geen last van..het enige wat ik wel heb is dat als ik de monitor aan zet het beeld "veel" smaller is als toen ik hem uit zette.
Nu trekt dat heel langzaam weg als de monitor wat langer aanstaat. In het begin ging ik dat meteen corrigeren maar dan werd mn beeld naar verloop van tijd te groot zeg maar.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 16:10 schreef Kruyffie het volgende:
Heb je al geprobeerd om je scherm goed te positioneren met de instellingen van de monitor.

Ik heb daar namelijk geen last van..het enige wat ik wel heb is dat als ik de monitor aan zet het beeld "veel" smaller is als toen ik hem uit zette.
Nu trekt dat heel langzaam weg als de monitor wat langer aanstaat. In het begin ging ik dat meteen corrigeren maar dan werd mn beeld naar verloop van tijd te groot zeg maar.
Ik heb alles goed uitgelijnt, maar verder kan niet anders zie ik dadelijk de icoontjes niet :P

Dus, ik vind het maar gek, maandag toch even iiyama belluh, kijken wat hun zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Nou dit is het verhaal van Iiyama:

Het schijnt gewoon normaal te zijn, geen probleem.
Kort maar krachtig dus.
Pagina: 1