Toon posts:

Liteon 24X fails op 24X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een liteon 24X12X40, als ik een cd brand op 24 speed dan zegt ie bij 99 procent ongeveer, Invalide writestate, could not perform endtrack. De buffer blijft tot die tijd rond de 98% maar op 85 procent loopt de used read buffer al terug, wat ie normaal gesproken op het eind pas zou moeten doen.

Op 20speed heb ik hier geen last van.

Ik draai XP op een xp2000, 256mb pc2700 etc... zie specs.

Op mijn oude asus a7a met een tb1400 had ik daar ook last van.

Hilfe!!!! |:(

[edit]
Ik heb mijn cdromspeler(50X Aopen) en mijn brander allebei op ide 2, met de brander als sleef.
[edit]

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-03 16:26
probeer eens als je de fikker op master heb en de cd-rom op slave.

Dat heeft wel eens geholpe in mijn andere systeem

Verwijderd

Speel ook es met meerdere merken spiegelplaatjes...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 10:05 schreef dism het volgende:
Speel ook es met meerdere merken spiegelplaatjes...
Dat zal ik eens doen, ik heb ook altijd hetzelfde merk. Octron van de Lidel. :)
Het vreemde is dat deze schijven altijd gebrand hebben op 24 speed voornamelijk de 16speed versie van dat merk. Alleen is het probleem onstaan ongeveer toen ze over gingen op 24 speed cd's. Misschien dat ze iets gedaan hebben met die cd's dat mijn brander niet zo leuk vind. Ik heb inmiddels een paar traxdata cd'tje geimporteerd uit het verre naast gelegen dorp. ff kijken wat die doen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-04 23:40
Op zaterdag 27 juli 2002 16:08 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]

Dat zal ik eens doen, ik heb ook altijd hetzelfde merk. Octron van de Lidel. :)
Het vreemde is dat deze schijven altijd gebrand hebben op 24 speed voornamelijk de 16speed versie van dat merk. Alleen is het probleem onstaan ongeveer toen ze over gingen op 24 speed cd's. Misschien dat ze iets gedaan hebben met die cd's dat mijn brander niet zo leuk vind. Ik heb inmiddels een paar traxdata cd'tje geimporteerd uit het verre naast gelegen dorp. ff kijken wat die doen.
dat heb ik vaker gehoord...problemen met de nieuwe cd's van Aldi/lidl...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 16:10 schreef Cutebritney het volgende:

[..]

dat heb ik vaker gehoord...problemen met de nieuwe cd's van Aldi/lidl...
Ik brand een platinum CD op 24 speed no problemo. Dus ik denk dat het toch aan die cd's ligt. Jammer want ik was voorheen altijd wel tevreden over die cd opneemables. Tijd voor a new brand dus.
Pagina: 1