Toon posts:

Vreemde problemen met Het Net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd heb ik allerlei vreemde problemen met mijn inbelverbinding... Heel vaak zie ik dat "De verbinding met Het Net is verbroken" berichten :( Inbellen gaat ook vaak verkeerd, het duurt heel lang om mijn wachtwoord te controleren en vaak krijg ik dan na een tijdje te horen dat er niet wordt gereageerd :( Als ik verbonden ben heb ik ook vaak dat ik continu dingen upload (MSN Messenger probeert aan te melden) maar ik ontvang dan geen antwoord...

Gelukkig krijg ik begin september kabel maar dit is toch vrij iritant. Weet iemand waar dit allemaal aan kan liggen?

Opmerking: alle kabels zijn prima aangesloten :P

• Lewis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06-2023
Het probleem hoeft niet aan jouw kant te liggen. Elke provider heeft weleens perioden waarin het wat minder gaat; door drukte op het telefoonnet bijvoorbeeld. Sommige providers stappen zelfs over op een ander netwerk.

Heb je recent instellingen veranderd, programma's of dialers ge-installeerd of andere aanpassingen gemaakt aan de hardware?

Verwijderd

Topicstarter
Niet dat ik weet iig :P Ik heb wel wat software met software geprutst maar niet progs die internet gebruiken... Het is ook echt VAAK... Ik heb 2x opnieuw moeten inbellen om deze topic te posten :(

Verwijderd

probeer eens bij een andere provider ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 00:31 schreef Dannyke het volgende:
probeer eens bij een andere provider ?
Heb ik nie :P

Ik was van plan mijn tweede post te editen maare... Hij ging weer neer :(

Di's wat ik net wou zeggen: gisteren heb ik 's nachts minstens twee uur zonder problemen geinternet... Maar overdag ging het gisteren ook slecht |:(

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Probeer anders ns in te bellen bij KPN Directinternet, dan kan je zo zien of het de provider is.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 27 juli 2002 00:34 schreef Pc123 het volgende:
Probeer anders ns in te bellen bij KPN Directinternet, dan kan je zo zien of het de provider is.
Wasda? Ken ik nie? :P

EDIT: woops... Had alleen de quote gepost :Z

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? Ergens? :(

Vandaag is trouwens het "maar" en keer gebeurd :P Woei... :(
Pagina: 1