Dell monitor weigert enkele controls

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb hier een dell monitor, maar deze weigert sindskort de brightness en de RGB waarden te veranderen. Als ik deze probeer te wijzigen via het OSD, dan zie ik brightness staan, maar als ik de pijltjes indruk om deze te verhogen of verlagen, dan gebeurt er niets.

Het vreemde is dat als ik alle knopjes indruk en de monitor uit en aan zet, dat dan de brightness zeer hoog staat. Ik stap dan naar een Custom setting en dan staat hij weer laag, maar voor de rest valt hij dan nog steeds niet in te stellen.

Is mijn monitor gelocked op een of andere manier of toch stuk?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Misschien zijn de ^ en v knopjes gewoon kapot? :?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• Rob
  • Niet online
Deze doen het nog wel, contrast werkt goed.

Maar ik ben nu in het service menu gekomen. Nu reageert de brightness wel (menu knop inhouden tijdens het aanzetten)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Rob
  • Niet online
Het ziet er nu allemaal weer beter ook. Maar pas wel op met het Service menu, er kan heel veel te veel gewijzigd worden.
Ik verbaasde mij onder andere over geluidsettings, terwijl de monitor niet over boxen of dergelijke beschikt.