Toon posts:

256MB DDR + 512 MB DDR = harde schijf doet raar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hmm, titel zegt genoeg, het lichtje van de hd tikt nu op het ritme van een klok, zeer raar, ik ga die 768 niet zo laten, die 256MB gaat eruit, was om even te testen, toch vind ik dit raar ...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Het is altijd makkelijk wat meer specs en een voorgeschiedenis te geven; op deze manier kan niemand hier wat mee. Dit is zo meer een mededeling.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
ok :)

ik gebruik xp, heb athlonXP1800+, die 256MB zat er oorspronkelijk in, latje van 512 gekocht dat dat moet vervangen, maar nu heb ik ze even samen getest, alles werkt goed, buiten dat HD-gedoe ...

klinkt raar, maar het is net alsof hij door die 2 latjes samen te gebruiken, meer moeite heeft ...

• debeer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-07 14:32
Op vrijdag 26 juli 2002 23:21 schreef LetoTha2nd het volgende:
hmm, titel zegt genoeg, het lichtje van de hd tikt nu op het ritme van een klok, zeer raar, ik ga die 768 niet zo laten, die 256MB gaat eruit, was om even te testen, toch vind ik dit raar ...
:?

debeerzietzevliegen.nl

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op vrijdag 26 juli 2002 23:21 schreef LetoTha2nd het volgende:
Hmm..vaag maar dat ritme op de klok heb ik ook eens gehad... ik stoor me dr niet aan dus ik weet ook niet waardoor het komt :)