[virus?] Heel veel mailtjes...

Pagina: 1
Acties:

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik krijg in een keer tientallen mailtjes van verschillende hotmail afzenders in het Spaans oid, ook zit er een attachement van 313kb bij.

Als ik ze delete komen er voor die mailtjes meteen nieuwe mailtjes voor in de plaats.

Nieuw virus misschien?

Verwijderd

hotmail heeft ergens last van :)
/me zal het even zoeken als mun webTEXT mee werkt :P

• pietah
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-04 20:07
jep heb ik ook gehad.
heel iri mailbox raakt vol.
of het een virus is? zet je downloadscan-functie op je virusscan aan en check it out? of open hem in de bibliotheek ofzo?
tenzij het hotmail is dan merk je het vanzelf.
tis wel een virus volgens mij..

Verwijderd

hm nee hotmail heeft alleen gedoe dat ze je persoons gegeves weggeven

/me heb daarom ook geen Hotmail

• Lewis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-06-2023
Je e-mailadres zal wel rondgegaan zijn over het internet doormiddel van spam en forwardmailtjes. Wellicht is een massa-spammailer besmet met een virus en stuurt hij nu inplaats van spam het virus mee.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad.
Ik ben vorig jaar in Spanje geweest en heb daar mijn mail gecheckt in een internetcafe. Waarschijnlijk ben ik niet voorzichtig geweest, want opeens kreeg ik allemaal spaanse mailtjes met dergelijke attachments erin. Norton sloeg helemaal op tilt! Ik heb de afzenders in Outlook Express geblokkeerd en tegelijk een mailtje met 500x dat adres terug laten zenden vanaf de server. Sindsdien geen last meer van gehad, eigenlijk...Provider was toen Het Net. *D

• MaKK0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-12-2024
Ik heb net eventjes een van de attachements (listado_de_porquerias.cpl) door de virusscanner gehaald waarna ik de afzender ga blokkeren.

Uitslag virusscan:
Infected: I-Worm.Kitro.c

Pas dus uit! :)

[update]
Info over het virus: [url="http://www.viruslist.com/eng/viruslist.html?id=51059"]http://www.viruslist.com/eng/viruslist.html?id=51059[/url]
[/update]

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Op vrijdag 26 juli 2002 23:34 schreef tha_pietah het volgende:
... of open hem in de bibliotheek ofzo? ...
Weet je dat dat een hels goed idee is >:)

;)

Mother, will they like this song?

Verwijderd

Pas dus uit!
En kijk goed op! ;)
Pagina: 1