Op zaterdag 27 juli 2002 00:33 schreef poohbeer het volgende:
'k ben niet zeker dat'k je begrijp.. als je bedoelt dat ik camera's geen it vind, jah. Maar ik denk dat iedereen zal moeten toegeven dat digicams en mp3 spelers eerder bij een ander deel van de technologiebranche zitten dan het ganse it gebeuren.
Hier kan ik het wel aardig met je eens zijn
En ik wil me nog best door een mp3 speler review doorworstelen (ook al heeft dat er geen *biep* mee te maken), maar ik zie steeds meer en meer van die dingen verschijnen.
Maar dat hoeft uiteraard niet; die KPN-Quest-meuk interesseert mij dus echt geen f*ck, dus lees ik dat ook niet...
(volgende is indeed een mening)
voila

Al die mp3 spelers die de revue al gepasseert zijn kopen veel mensen van de tweakers nog, dat snappen veel tweakers nog tot in detail, is gebouwd uit dingen die ze nog perfect kennen, maar bijvoorbeeld femme's review, of nu die post van die 5700 weer? Die dingen zijn weer zo complex dat je niks hebt aan algemene kennis,
Denk je dat ELKE IT'er ALLE posts die in jouw beleving WEL op T.Net thuishoren, ook daadwerkelijk begrijpt?
Vaak komen er ook leuke stukjes voor over fraaie, nieuwe ontwikkelingen (pas bijvoorbeeld met die kippenveren), wil je dat begrijpen als IT'er, denk ik dat je toch echt eerst wat andere stof moet leren dan je op de gebruikelijke IT-opleiding krijgt...
eer je daar wat aan hebt moet je toch eerst dpreview gelezen hebben. En waarom zou je't dan hier op t.net nog eens gaan lezen?
Ehm... het hele bericht is uiteraard niet op GoT te lezen; evenals de meeste zaken die op T.Net aan de orde komen.
T.Net zie ik min of meer als teletekst met nieuwtjes; wil je meer info over dat nieuwtje hebben, dan zal je toch echt naar de site zelf moeten.
Dus kan ik niet echt zeggen dat ik het met je eens ben (of ik begrijp je verkeerd

)
Noujah, ik wil femme en de nieuwsposters er gewoon even op wijzen dat tweakers.net erg snel aan't veranderen is in een technologiesite. In den beginne tot kort na ik erbij kwam ging't nog echt over computers, groot en klein, maar sindsdien is elk nieuw technologisch apparaatje mee de revue gepasseert en als dat zo blijft doorgaan.. wat blijft er dan nog over van alles waarmee het begon?
Ehm... Als je kijkt naar de autobranche (ik noem maar wat), ook daar zullen ze met de tijd mee moeten gaan. 'Even' wat zaken afstellen is er met de moderne auto's niet meer bij; auto's van nu en 20 jaar geleden zijn niet alleen qua uiterlijk maar met name qua techniek (even een simpel voorbeeld: airbag) wel zodanig veranderd, dat ook daar accenten verlegd worden.
In het computergebeuren is dat alleen maar meer en sneller het geval