There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Gezocht in de gouden gids naar Van Hove, maar niks gevonden. Heb je toevallig een adres?
There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.
Radio Centrum Elektronica verkoopt dacht ik Papst fans. Zit in het straatje tussen Oudegracht en Neude (daar bij de McDonalds om de hoek).
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Moet je als je op het Neude staat, het straatje links van het postkantoor hebben. En is dan aan de rechterkant.Op zaterdag 27 juli 2002 14:40 schreef Milly het volgende:
Radio Centrum Elektronica verkoopt dacht ik Papst fans. Zit in het straatje tussen Oudegracht en Neude (daar bij de McDonalds om de hoek).
Als je binnenkomt moet je een beetje naar rechts doorlopen. Dan liggen ze aan de rechterkant in de vitrine. Naast de peltiers.
Als je ff wacht, heb ik waarschijnlijk Sunon fans voor je. (in Utrecht)
HiHo en thanx!
Ga ik nu nog even genieten van het prachtige lawaai...
(Suron nog stiller bij zelfde airflow? (en even duur?) )
Ga ik nu nog even genieten van het prachtige lawaai...
(Suron nog stiller bij zelfde airflow? (en even duur?) )
Ik heb hier nog een 120mm papst liggen die ik uit een oude server gesloopt heb. Hij draait alleen op 220V. Geruisloos, maar volgens mij niet al te veel CFM. Mag je zo op komen halen (gratis dus
) Ik woon in De Bilt.
Pagina: 1