• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-03 00:18

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Topicstarter
Wie weet waar ik de handleiding van de Canon Powershot A40 kan vinden op het internet.
Ik heb nu de duitse handleiding maar dat schiet niet echt op, nederlandse handleiding is toch wat makkelijker.

Verwijderd

Niet de nederlandse, maar wel de engelse is te vinden op:

[url="http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html"]http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html[/url]

Misschien helpt dat al een beetje

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
[url="http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8&threadm=FjZ%258.29064%248o4.4254%40afrodite.telenet-ops.be&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Den%26lr%3D%26ie%3DISO-8859-1%26q%3DCanon%2BPowershot%2BA40%2Bdutch%2Bmanual%26sa%3DN%26tab%3Dwg"]Volgens mij kost die handleiding je 12 EUR.[/url]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Tja toch wel lullig om daar nou 12 euro voor te gaan betalen, ze zouden bijvoorbeeld op verzoek een nederlands manual kunnen sturen per email..maar dat zal hun waarschijnlijk teveel werk zijn, en werk is geld.

Er zullen toch wel meer mensen met een A40 zijn die een Nederlands talige handleiding willen hebben of al hebben?
Lijkt me wel erg handig als iemand zo aardig zou willen zijn om de moeite te doen dit alles even in te scannen en ergens op inet te zetten.
Zijn denk ik wel een hoop mensen mee geholpen.

Verwijderd

Op zaterdag 27 juli 2002 10:52 schreef sv650s het volgende:
Tja toch wel lullig om daar nou 12 euro voor te gaan betalen, ze zouden bijvoorbeeld op verzoek een nederlands manual kunnen sturen per email..maar dat zal hun waarschijnlijk teveel werk zijn, en werk is geld.

Er zullen toch wel meer mensen met een A40 zijn die een Nederlands talige handleiding willen hebben of al hebben?
Lijkt me wel erg handig als iemand zo aardig zou willen zijn om de moeite te doen dit alles even in te scannen en ergens op inet te zetten.
Zijn denk ik wel een hoop mensen mee geholpen.
-even- inscannen? 177 bladzijden

Verwijderd

mm okay is niet even gedaan, maar zijn hier zat mensen met teveel vrije tijd ;)
Als iemand zoveel moeite zou doen dan zou dat tuurlijk wel erg gewaardeerd worden.

Verwijderd

D'r is natuurlijk niemand zo gek om dat te gaan doen :P

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Op zaterdag 27 juli 2002 13:49 schreef dev het volgende:
D'r is natuurlijk niemand zo gek om dat te gaan doen :P
lijkt me ook niet :P
plus dat je bij het scannen je boekje ook nog moet "slopen" omdat je hem natuurlijk plat op de scanner moet leggen.

• Hurricane

Hurricane

Topicstarter
Iemand die hem al wel heeft gevonden?

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
staat die manual niet ook op de cdrom die je bij de camera kreeg??

• Hurricane

Hurricane

Topicstarter
Hmmmz daar heb ik helemaal niet gekeken..... Iemand die het zelfde probleem heeft die wel ff kan kijken. Zit nu nl op mijn werk zonder die cd-rom dus.

Kijk anders vanavond wel ff. Bedankt voor je tip.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat wil je weten van je camera? Je hebt eigenlijk niet eens de handleiding nog. Als je je software installeerd, wordt daar ook alles vertelt.
Als je niet zo een 'tweaker' bent, schiet dan foto's op auto mode.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

ReseT schreef op 30 juli 2002 @ 20:48:
Wat wil je weten van je camera? Je hebt eigenlijk niet eens de handleiding nog. Als je je software installeerd, wordt daar ook alles vertelt.
Als je niet zo een 'tweaker' bent, schiet dan foto's op auto mode.
Sommige mensen willen graag de betaalde handmatige funties gebruiken ipv luie eenvoudige auto mode.

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

hmmm de a40 is toch nie zo moeilijk dat je handleiding nodig hebt? Ik heb hem zelf nog nooit open gehad hoor :P

Verwijderd

voor het eind van het jaar komen de NL handleidingen van de Canon camera's op de site van canon.nl te staan

bron: e-mail van canon NL helpdesk

Verwijderd

Hurricane schreef op 26 juli 2002 @ 21:49:
Wie weet waar ik de handleiding van de Canon Powershot A40 kan vinden op het internet.
Ik heb nu de duitse handleiding maar dat schiet niet echt op, nederlandse handleiding is toch wat makkelijker.
Ik heb gewoon een briefje naar Canon NL gestuurd. Kreeg de manual + bundel software voor niets togestuurd. Helaas heb ik de camera nog niet gekocht....
8)7

Verwijderd

Dat is netjes van Canon, wat had je dan in je brief gezet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 juli 2002 @ 18:35:
Dat is netjes van Canon, wat had je dan in je brief gezet?
Gewoon, "dat ik tot op heden van Canon Nederland nog geen A40 had opgestuurd gekregen". Verder niets. Kreeg ik dus die camera thuisgestuurd + 2x manual. (voor niets welteverstaan.....

Die camera +1 manual heb ik maar teruggestuuurd......vond ik wel zo netjes

Verwijderd

Ik heb een Duitse handleiding, iemand interesse? :)
Pagina: 1