In-Win Q500 vraagje

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik wil binnenkort een Inwin Q500 kast kopen. Vind hem gewoon mooier dan mijn huidige Fulltower kast. En betere bevestiging voor Fans etc.

Maar wat ik bij mijn eigen zo klote vind is dat de HD-rack in dezelfde 'verdieping' zit als mijn moederboard. Bij DE Aopen kast, die fulltower die heel NL heeft, zitten de hd's in de grote ruimte boven de voeding. Dit vind ik veel relaxter, helemaal gezien de Inwin Q500 er 6 heeft.

Maar mijn vraag is dus: is het bij de inwin ook mogelijk die racket gewoon boven de voeding te schroeven en zo bij het moederboard gewoon lekker werkruimte te behouden? Heb een K7s5a mobo.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik heb zelf de Q700 kast en ik moet zeggen die ruimte is er wel, maar ik snap niet waarom dat hdd rack weg moet, er zit toch een moederbord tray in.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
vind het gewoon veel relaxter persoonlijk :)
lekker de handen vrij, en oke moederboard schuif enzo, maar dat werkt alleen zonder bekabeling. heb liever gewoon beetje de ruimte beneden.

Maar het is dus helemaal niet mogelijk?

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Op vrijdag 26 juli 2002 22:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
vind het gewoon veel relaxter persoonlijk :)
lekker de handen vrij, en oke moederboard schuif enzo, maar dat werkt alleen zonder bekabeling. heb liever gewoon beetje de ruimte beneden.

Maar het is dus helemaal niet mogelijk?
Krap aan, misschien dat je zelf wat in elkaar kan zetten.

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:44

Jox444

Honestly....

Ik heb zelf de q700 (bijna dezelfde) maar volgens mij is er wel iets mogelijk, als je namelijk boven de voeding kijkt waar je die extra case fan kan plaaten dan zitten er net boven die plaats 2 schoegaten, eigenlijk voor noppes.
Volgens mij kan je daar een extra hd-rack infrotte / schroeven, of iets dergelijks........

Het is FRIET!