laatst heb ik een programma geschreven dat mijn cookies moet bijhouden/schoonmaken.
Eerst las ik de "C:\.....\Cookies\" dir uit en dat ging perfect en het deleten van de cookies ook. Maar ik zag dat de cookies in "C:\....\Temporary Internet Files" gewoon bleven staan. Dus heb ik path gewijzicht en leest ie me toch dingen die gewoon niet bestaan.
De "C:\....\Temporary Internet Files" ziet er zo uit:
============================================================
Temporary Internet Files
|---[MAP]Content.IE5
| |---met deze file-->> index.dat
|
.
.
.
.
.
.
allemaal files
en mijn programma lees:
''
Content.IE5
index.dat
desktop.ini
|
|
|
|
.
.
.
bestanden die nietmeer bestaan
En wat er ook in de dir zit hij geeft altijd hetzelfde resultaat weer, ik heb gemerkt dat er iet vaags is met deze dir. Als ik op de eigenschappen van een cookie kijk dan heeft deze een naam bijv
Cookie:skynet2097@gathering.tweakers.net/
met als chache naam
skynet2097@gathering.tweakers.net[2].txt
Iemand een idee waarom dit zo is en waarom er steeds dezelfde resultaat gelezen wordt. Ik heb de pad gecontroleerd en het is 100% goed dus daar ligt het niet aan.
Eerst las ik de "C:\.....\Cookies\" dir uit en dat ging perfect en het deleten van de cookies ook. Maar ik zag dat de cookies in "C:\....\Temporary Internet Files" gewoon bleven staan. Dus heb ik path gewijzicht en leest ie me toch dingen die gewoon niet bestaan.
De "C:\....\Temporary Internet Files" ziet er zo uit:
Temporary Internet Files
|---[MAP]Content.IE5
| |---met deze file-->> index.dat
|
.
.
.
.
.
.
allemaal files
en mijn programma lees:
''
Content.IE5
index.dat
desktop.ini
|
|
|
|
.
.
.
bestanden die nietmeer bestaan
En wat er ook in de dir zit hij geeft altijd hetzelfde resultaat weer, ik heb gemerkt dat er iet vaags is met deze dir. Als ik op de eigenschappen van een cookie kijk dan heeft deze een naam bijv
Cookie:skynet2097@gathering.tweakers.net/
met als chache naam
skynet2097@gathering.tweakers.net[2].txt
Iemand een idee waarom dit zo is en waarom er steeds dezelfde resultaat gelezen wordt. Ik heb de pad gecontroleerd en het is 100% goed dus daar ligt het niet aan.