yep it's me
Als het goed is werkt ie NIET, serial number staat niet geregistreerd bij UPC, dan krijg je 4 rooie ledjes, als dat toch werkt krijg je geen ip omdat je maar 1 modem per account kunt registreren.
en als je 2 com 21 naast elkaar zet kan dat wel dan.
yep it's me
Nee, want ook het com21 modem wordt door UPC volledig geblokkeerd omdat er geen abbonement voor afgesloten is.
ja oke maar het is dus niet mogelijk om de zelfde gegevens van mij zelf daar voor te gebruiken.
ik weet dat je met een programmatje in je modem dan wat moet veranderen dat is nog niet het grootste probleem. wat ik eigelijk wil weten is het mogelijk om twee modems op een pc aantesluiten met de zelfde gegevens.
ik weet dat je met een programmatje in je modem dan wat moet veranderen dat is nog niet het grootste probleem. wat ik eigelijk wil weten is het mogelijk om twee modems op een pc aantesluiten met de zelfde gegevens.
yep it's me
Waarom probeer je het niet?
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Ik ben wel benieuwd ... Al progressie ?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ben bezig com 21 draait nog gewoon alleen laat de terayon niet veel van zich horen.
de lampje blijven wel gewoon groen en ik heb volgens de lampjes verbinding..
de lampje blijven wel gewoon groen en ik heb volgens de lampjes verbinding..
yep it's me
he leuke is hij doet het.
alleen moest ik wel even iets solderen hij was kapot.
nu denk ik dat iemand anders deze heeft gehad en dat hij een nieuwe heeft gekregen. met de zelfde gegevens.
nu download hij met een snelheid die niet om aan te zien is volgens mij is ie nog slomer als een telefoon modem.
ik ga nu maar eens kijken of er nog meer kapot is van binnen.
alleen moest ik wel even iets solderen hij was kapot.
nu denk ik dat iemand anders deze heeft gehad en dat hij een nieuwe heeft gekregen. met de zelfde gegevens.
nu download hij met een snelheid die niet om aan te zien is volgens mij is ie nog slomer als een telefoon modem.
ik ga nu maar eens kijken of er nog meer kapot is van binnen.
yep it's me
\o/ werk jij bij terayon ofzo dan?
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
nee ik werk daar niet maar als je een verbroken verbinding ziet weet je meestal wel dat je hem vast kan solderen.
verder kan ik er niets kapots aanvinden nog.
Ben nog even aan het zoeken of ik de software kan vinden om hem uit telezen dat is me nog niet gelukt ook moet ik dan eerst het schema van de stekker hebben dan kan ik miscchien iets meer er mee. voor nu stop ik er mee en ga eens lekker een biertje drinken. de groeten
verder kan ik er niets kapots aanvinden nog.
Ben nog even aan het zoeken of ik de software kan vinden om hem uit telezen dat is me nog niet gelukt ook moet ik dan eerst het schema van de stekker hebben dan kan ik miscchien iets meer er mee. voor nu stop ik er mee en ga eens lekker een biertje drinken. de groeten
yep it's me
Ze doen het allebei tegelijk op verschillende computers
Dan heeft iemand zitten slapen bij UPC of loopt de administratie achter.
Pagina: 1