Toon posts:

Jullie mening over: Acer en Samsung

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil nu een nieuwe PC kopen en heb een harde schijf van Samsung op het oog en een cd-rw, monitor en scanner van Acer. Op zich ben ik vrij onbekend met deze merken en dus wil ik graag jullie mening over deze merken hebben.

Graag geen antwoorden als: Acer en Samnsung ken ik niet, maar ik heb een X en daar ben ik erg blij mee.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Acer is wel ok, maar een Samsung harde schijf zou ik nooi van mn leven willen hebben. Op mn werk hebben we een tijd geleden van die dingen verkocht, ik geloof dat er van de 20 15 teruggekomen zijn :(.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bij de weg op zoek naar degelijke producten die betrouwbaar zijn en dus niet in een high-end systeem moeten komen

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 15:40
ik heb zelf een acer brander en die werkt echt perfect!!

Acer cd-rom spelers zijn ook heel goed en de dvd zijn ook ok!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 23:21

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik heb nog geen probs gehad met me ACER scanner.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

KIJK UIT met ACER 15" TFT monitoren, want ik ken iemand die aan gejatte 15" TFT kon komen voor 900.-. nu ken ik ook weer iemand die heeft iemand opgepakt en een rechtzaak gehad omdat hij er 35 15" TFT verkochtte. dus koop gewoon in een winkel, ik denk wel dat je het zoiezo van plan was in een winkel te kopen maar dan weet je het iniedergeval. verder weet ik niet hoe acer is.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb geen problemen met mijn 20 GB samsung dat ding is lekker stil je hoort hem niet

Verwijderd

samsung harddisks zijn wel ok
Pagina: 1